بستر، زمینه:اندروید
بستر، زمینه:اندروید
هنگامی که برنامه TikTok را باز می کنید، مطمئناً بلافاصله به خرید آنلاین فکر نمی کنید، اما ممکن است به زودی تغییر کند. چندین آگهی شغلی در لینکدین ظاهر شده است که به شدت این را نشان می دهد TikTok میخواهد سر و صدای زیادی در خردهفروشی آنلاین ایجاد کند. به طور خاص، آنها به دنبال کارمندانی هستند که مایلند در سیاتل برای “سیستم تحقق تجارت الکترونیک بین المللی” کار کنند. TikTok به ویژه متخصصان لجستیک را هدف قرار داده است.
اگر TikTok در مورد جاه طلبی های تجارت الکترونیک خود جدی باشد، می تواند جدی باشد تبدیل به یک مشکل برای خرده فروشان آنلاین مستقر شده است شبیه آمازون شوید TikTok بین مخاطبان جوانتر بسیار محبوب است و دسترسی بسیار زیادی دارد. با پیشنهادات متناسب با گروه های هدف، این پلتفرم می تواند به سرعت سهم بازار را تضمین کند. آمازون به نوبه خود در حال تلاش برای کپی کردن مدل TikTok است.
در ادامه توضیحات آمده است که TikTok خود را یک “پلتفرم ایده آل” برای ارائه به کاربران می داند “تجربه جدید و بهتر تجارت الکترونیک” تا بتوانیم ارائه دهیم. صنعت تجارت الکترونیک در سالهای اخیر «رشد فوقالعادهای را تجربه کرده است» و به «منطقه رقابتی داغ» تبدیل شده است (منبع: TikTok در لینکدین).
تا کنون، TikTok عمدتا در حال رقصیدن بوده است:
زبان ها:آلمانی
نسخه:26.1.3
TikTok به خاطر ویدیوهای کوتاهش شناخته شده است، اما اپراتور چینی ByteDance بیشتر می خواهد. همانطور که اکنون مشخص شده است، این پلتفرم احتمالاً می خواهد خودش وارد تجارت آنلاین شود. با توجه به دسترسی گسترده TikTok، این می تواند به سرعت برای آمازون و سایر خرده فروشان آنلاین به مشکل تبدیل شود.
در مورد سایر آگهی های استخدامی TikTok به دنبال کارمندان است برای فروشگاه های بزرگ، بازگشت و حتی برای مسائل گمرکی. این می تواند به عنوان نشانه ای در نظر گرفته شود که محصولات ارائه شده کالاهایی از بازار داخلی چین هستند که قرار است در ایالات متحده فروخته شوند.
با خود فرمت خرید زنده TikTok قبلاً تجربه اولیه در تجارت الکترونیک را به دست آورده است. ظاهراً این فرمت در آمریکا و اروپا مورد استقبال قرار نگرفت و از ماه جولای متوقف شده است.