سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را رسما معرفی کرد. در واقع، می توان فکر کرد که در طول ارائه تمام ویژگی های جدید نشان داده شده است. در واقع، ساعت‌های هوشمند ویژگی‌ای دارند که بسیاری دوست دارند، اما سامسونگ واقعاً به آن اشاره نکرده است، اگرچه باید وجود داشته باشد.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy Watch 5 می تواند دمای بدن را اندازه گیری کند

سامسونگ حسگر بهبود یافته BioActive گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را تبلیغ می کند، اما به امکان اندازه گیری دمای بدن در آلمان اشاره ای نمی کند. این یکی از هیجان انگیزترین عملکردهای جدید ساعت های هوشمند است. کاملاً ممکن است که ویژگی مانند ECG یا فشار خون هنوز فعال نشده است. حداکثر هنگام آزمایش ساعت های هوشمند، متوجه می شویم که آیا امکان اندازه گیری دمای بدن در آلمان وجود دارد یا خیر. این ویژگی در هر صورت مفید خواهد بود.

به خصوص Samsung Galaxy Watch 5 Pro با باتری عظیم و طراحی جدید قانع کننده است. ممکن است این ساعت گران‌تر و بزرگ‌تر از گلکسی واچ 5 معمولی باشد، اما عمر باتری به‌طور قابل‌توجهی بیشتر، ویژگی‌های بیشتر و ساعت هوشمند حتی قوی‌تر است. اگر عجله ندارید، فقط صبر کنید. همانند گلکسی واچ 4، نسل جدید نیز به مرور زمان به میزان قابل توجهی ارزان تر خواهد شد. از طرف دیگر، می‌توانید هم‌اکنون پیش‌سفارش دهید و برای آن جایزه دریافت کنید.

آیا نمی خواهید اخبار بیشتری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.