عملکرد، هزینه و مصرف برق در یک نگاه

پمپ حرارتی معمولی یا پمپ حرارتی با دمای بالا؟ در این مقاله مقایسه می کنیم و اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد، هزینه ها و مصرف برق نشان می دهیم.

با این نکات می توانید حتی بیشتر در گرمایش صرفه جویی کنید.

نتیجه گیری در مورد پمپ حرارتی با دمای بالا

بر خلاف یک پمپ حرارتی معمولی که معمولاً به حداکثر دمای 40 تا 55 درجه می رسد، یک پمپ حرارتی با دمای بالا می تواند دمای جریان از 70 تا 90 درجه برای رسیدن به. این باعث می شود آنها برای سیستم های گرمایشی که به دمای جریان بالاتری نیاز دارند مناسب باشند. پمپ حرارتی با دمای بالا نیز با مبرد متفاوتی نسبت به پمپ های معمولی کار می کند و بنابراین معمولاً نیاز به نصب و نگهداری خاصی دارد.

هزینه های خرید یک پمپ حرارتی با دمای بالا چقدر است؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به طور کلی، یک پمپ حرارتی با دمای بالا یک جایگزین عالی برای سیستم های گرمایش سنتی است. انرژی کارآمدتر، سازگارتر با محیط زیست است و می تواند دمای جریان بالاتری را به دست آورد. با این حال، برای هر خانه یا بودجه ای مناسب نیست. معمولا یکی است پمپ حرارتی معمولی برای اکثر خانواده ها کافی است. آیا هنوز مطمئن نیستید که می خواهید پمپ حرارتی بخرید؟ ما به شما مزایا و معایب سیستم گرمایشی را نشان می دهیم.

همه پمپ های حرارتی یکسان نیستند. مدل های مختلفی از جایگزین گرمایش سازگار با محیط زیست وجود دارد. یکی از انواع آن پمپ حرارتی با دمای بالا است. اما دقیقا چیست و چه چیزی آن را از پمپ های حرارتی معمولی متمایز می کند؟ پاسخ این موضوع و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های خرید و مصرف برق را می توانید در این مقاله بیابید.

صرفه جویی در انرژی و هزینه های گرمایش خوب و خوب است، اما همه نکات مفید نیستند. در این ویدیو پنج افسانه را به شما نشان می دهیم که کار نمی کنند.

پمپ حرارتی با دمای بالا چیست؟

هزینه های برق نیز بالاتر است زیرا پمپ حرارتی با دمای بالا به انرژی بیشتری نیاز دارد. بسته به مدل و زمان اجرا سالانه، مصرف برق بین است 8000 و 20000 کیلووات ساعت. در مقایسه، مصرف یک پمپ حرارتی معمولی بین 4500 تا 7000 کیلووات ساعت است. اما اگرچه یک پمپ حرارتی با دمای بالا از الکتریسیته بیشتری استفاده می‌کند، اما همچنان نسبت به سیستم‌های گرمایش سنتی، مانند گرمایش نفت یا گاز، انرژی کارآمدتری دارد.

وقتی نوبت به هزینه های اولیه می رسد، پمپ حرارتی با دمای بالا معمولاً گرانتر از پمپ حرارتی معمولی است. قیمت بین 10000 و 12000 یورو. به این موارد هزینه نصب اضافه شده است. با این حال، هزینه اولیه واقعی به عوامل زیادی از جمله اندازه خانه، سیستم، نوع مبرد و نصب بستگی دارد.

مصرف برق پمپ حرارتی با دمای بالا چقدر است؟