طرح 50 گیگابایتی کمتر از 20 یورو در ماه

با این تعرفه شما اساساً هر آنچه را که نیاز دارید دریافت می کنید. تنها نقطه ضعف حداکثر سرعت 50 مگابیت بر ثانیه است که می توانید از آن در شبکه LTE Telekom استفاده کنید. این باید در بیشتر موارد کافی باشد، اما البته به سرعت شبکه 5G در تعرفه های اصلی Telekom نیست. با این حال، شما فقط کسری از این را با کراش می پردازید و همچنان می توانید از بهترین شبکه آلمانی استفاده کنید. به عنوان یک جایزه کوچک، VoLTE و eSIM گنجانده شده است.

برای همه کسانی که هزینه زیادی برای قرارداد تلفن همراه نمی پردازند اما همچنان شبکه Telekom را با حجم داده LTE کافی می خواهند. شما یک بسته بی دغدغه همه جانبه را در شبکه بسیار توسعه یافته Telekom با کمتر از 15 یورو در ماه دریافت می کنید. اگر حجم داده کمتر برای شما کافی است، Crash تعرفه های دیگری با 50 درصد تخفیف در پیشنهاد دارد.

فقط برای 14.99 یورو در ماه شما یک معامله تعرفه جذاب برای چند روز در تعرفه های کرش دریافت می کنید (پیشنهاد را در کرش مشاهده کنید). گنجانده شده اند 25 گیگابایت حجم داده LTE و همچنین نرخ ثابت Allnet و SMSکه در شبکه هستند مخابرات می تواند به کار رود. البته رومینگ اتحادیه اروپا نیز گنجانده شده است، به طوری که می توان از حجم داده در تعطیلات نیز استفاده کرد. همچنین قیمت اتصال وجود ندارد، به طوری که تمام هزینه ها برای مدت 24 ماه در محدوده باقی می ماند.

به پیشنهاد در تعرفه های تصادف
اگر به دنبال یک قرارداد تلفن همراه مقرون به صرفه در شبکه Telekom با حجم داده زیاد هستید، در حال حاضر در دستان خوبی هستید. می توانید تا 57 درصد پس انداز کنید، زیرا هم Freenet و هم Crash در ابتدا تبلیغاتی با تخفیف مناسب دارند.

به روز شده در 07/07/2023

Freenet یکی دیگر را در بالا قرار می دهد و تعرفه سبز LTE 50 گیگابایتی در شبکه Telekom را به میزان چشمگیر 57 درصد کاهش می دهد. (مشاهده پیشنهاد در Freenet). شما 50 گیگابایت حجم داده LTE شامل نرخ ثابت Allnet و پیامک را در بهترین شبکه در آلمان فقط به قیمت دریافت می کنید. 19.99 یورو در ماه. اما مراقب باشید: این پیشنهاد نیز فقط برای چند روز معتبر است.

تعرفه در شبکه Telekom: 25 گیگابایت و آپارتمان برای 14.99 یورو در ماه

توجه: حتما قبل از ثبت نام برای تعرفه جدید تلفن همراه باید این را در نظر داشته باشید:

به پیشنهاد در تعرفه های تصادف

این معامله تعرفه برای چه کسانی ارزش دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع تمام جزئیات مهم تعرفه در یک نگاه:

  • ارائه دهنده: Crash Tariffs
  • شبکه: مخابرات
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • 25 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • هزینه پایه در ماه: 14.99 یورو
  • هزینه تامین: قابل اجرا نیست
  • دیتا اتوماتیک: خیر