صرفه جویی 8 سنت در هر لیتر گازوئیل و بنزین: این برنامه این امکان را فراهم می کند

غذا، انرژی برای خانه، سوخت – همه چیز در حال گران شدن است و متأسفانه هیچ پایانی در چشم نیست. این همچنین در قیمت‌های بالای مداوم گازوئیل و بنزین برای ماه‌ها منعکس شده است. اگر همچنان می خواهید در پمپ صرفه جویی کنید، باید نکات درست را بدانید. یا از برنامه ای استفاده می کنید که برخی از کارها را برای شما انجام می دهد.

یکی از آنها برنامه “Pace Drive” است که تعدادی عملکرد مرتبط با پمپ بنزین را به شما ارائه می دهد. می‌توانید از اپلیکیشن تلفن هوشمند برای پیمایش، مقایسه قیمت‌ها و در برخی موارد پرداخت‌ها استفاده کنید. همچنین یک پیشنهاد در حال حاضر وجود دارد که باعث صرفه جویی زیادی در شما می شود: اگر با برنامه Pace Drive پرداخت کنید، 8 سنت در هر لیتر بنزین یا گازوئیل، سوخت‌گیری شما را ارزان‌تر می‌کند.

PACE Drive: سوخت گیری ارزان

PACE Drive: سوخت گیری ارزان

توسعه دهنده: PACE Telematics GmbH

این تبلیغات تا 30 دسامبر 2022 ادامه دارد، اما پایان زودتر ممکن است. Pace Drive اطلاع می دهد که این کمپین “تا زمانی که موجودی باقی مانده است” معتبر است. می‌توانید از طریق Pace Drive پنج بار در دوره تبلیغاتی از تخفیف استفاده کنید. حد بالا 100 لیتر بنزین یا گازوئیل در هر مخزن است. بنابراین اگر از این تبلیغات نهایت استفاده را ببرید، می توانید حداکثر 40 یورو در هزینه سوخت صرفه جویی کنید.


منبع

اما چند نکته را باید در نظر گرفت: این تبلیغات فقط برای پرداخت از طریق giropay اعمال می شود. در صورتی که اطلاعات پرداخت مربوطه را ذخیره کرده باشید، فقط باید پرداخت را در پمپ بنزین از طریق اپلیکیشن giropay انجام دهید و بلافاصله به ازای هر لیتر 8 سنت تخفیف دریافت خواهید کرد. در جستجوی پمپ بنزین Pace Drive می توانید ببینید که کدام پمپ بنزین در منطقه شما پرداخت را از طریق giropay می پذیرد.

TankenApp ما هنگام مقایسه قیمت های پمپ بنزین های مختلف کمک می کند:

تا 40 یورو صرفه جویی کنید: کمپین Pace Drice واقعاً خوب است

توسعه دهنده: PACE Telematics GmbH

PACE Drive: سوخت گیری ارزان

PACE Drive: سوخت گیری ارزان

یک نعمت و یک نفرین: پمپ بنزین‌های زنجیره‌های بزرگی مانند آرال یا شل اغلب به نظر نمی‌رسد که پرداخت از طریق giropay را قبول کنند. این با یک نمونه کوچک نشان داده شده است که ما از طریق Pace Drive انجام دادیم. بنابراین انتخاب شما کاهش می یابد، از طرف دیگر شرکت های کوچکتر اغلب قیمت بهتری را ارائه می دهند، به خصوص در فاز گران فعلی. بنابراین شما می توانید با پیشنهادهای ارزان حتی بیشتر صرفه جویی کنید.

دیگر خبری از تخفیف تانک در تابستان نیست. قیمت های گازوئیل و بنزین به طور مداوم بالا است و به طور فزاینده ای پول را از جیب بسیاری از مسافران، رانندگان حرفه ای و افراد خصوصی خارج می کند. با برنامه Pace Drive اکنون می توانید در پمپ بنزین صرفه جویی زیادی کنید.

8 سنت در هر لیتر صرفه جویی کنید: Pace Drive بنزین و گازوئیل را ارزان تر می کند