صرفه جویی زیادی در iPhone، iPad و Co.: باقیمانده سهام یک نکته داخلی است

محصولات جدید اپل روز به روز گرانتر می شوند. با این حال، این لزوما به دلیل طمع سازنده نیست، بلکه ارز خودمان در حال حاضر برنامه های ما را خنثی می کند. اگر می خواهید در iPhone، iPad و Co. مقدار زیادی صرفه جویی کنید، باید هوشمند باشید و از جمله به موارد باقی مانده متوسل شوید.

سیب

آیفون 13 پرو انتخاب بهتری است، به ما اعتماد کنید:

iPad Air (2020/2022) به جای iPad (2022): اگر آیپد نسل دهم جدید را با آیپد ایر قدیمی 2020 مقایسه کنید، شباهت های زیادی خواهید دید. با این حال، نکته اصلی این است که مدل دو ساله بسیار بهتر است. به عنوان مثال، تنها iPad Air دارای یک صفحه نمایش کاملاً چند لایه با پوشش ضد انعکاس و فضای رنگی بزرگ (P3) است.

Apple IPHONE 13 Pro 5G 128GB New Original Smartphone Gold

Apple AirPods Pro (نسل اول) با جعبه شارژ MagSafe (2021)

Apple IPHONE 13 Pro 5G 128GB New Original Smartphone Gold

در این مرحله، دستگاه های قدیمی تری که هنوز در بازار موجود هستند بسیار جذاب می شوند. آنها واقعا بدتر از اسباب بازی های جدید اپل نیستند، اما ارزان تر هستند. پس از همه، خرده فروشان می توانند آنها را حتی ارزان تر بخرند. حتی دستگاه‌های دست دومی که اپل به‌عنوان «بازسازی» با ضمانت می‌فروشد، جایگزینی واقعی برای مدل‌های جدید هستند.

یورو تبدیل به آشغال می شود و سقوط می کند. برای ما، این به معنای قیمت‌های واردات بالاتر است، زیرا این قیمت‌ها اغلب به دلار آمریکا بسیار قوی‌تر مرتبط هستند. به همین دلیل، اپل نیز مجبور است قیمت‌ها را در این کشور تعدیل کند و گاهی تقریباً 600 یورو برای آی‌پد پایه جدید می‌خواهد و ارزان‌ترین آیفون 14 نیز می‌خواهد با هزار پول پرداخت کند. اما چه کسی می خواهد و هنوز هم می تواند این را بپردازد؟

بهترین انتخاب در حال حاضر: موجودی باقیمانده اپل از iPhone، iPad و Co.

آیفون 13 پرو به جای آیفون 14 پلاس: قیمت آیفون 14 پلاس جدید حداقل 1149 یورو از اپل است. با همین مبلغ، گاهی اوقات حتی کمتر، آیفون 13 پرو یک ساله در حال حاضر در خرده فروشی ها موجود است (مقایسه قیمت را در Idealo ببینید).

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/10/29 ساعت 4:48 بعد از ظهر

احتیاط: منتظر خرید نباشید

به طور خلاصه: اپل بدون شک دستگاه های خوبی می سازد. اما جدیدترین ها همیشه بهترین انتخاب نیستند. به خصوص زمانی که قیمت ها در حال حاضر در حال افزایش هستند، ارزش دارد به نسخه هایی که تولیدشان متوقف شده است نگاهی بیندازید. اما برای خرید نباید زیاد منتظر بمانید، زیرا همانطور که مشخص است، دیگر برای موجودی باقیمانده مجدداً تکمیل نمی شود.



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 10/30/2022 03:47

آیفون 13 پرو: گوشی هوشمند برتر جدید معرفی شد

این تراشه دارای همان تراشه است اما صفحه نمایش ProMotion بهتر و روشن تر (120 هرتز) و تنظیمات دوربین سه گانه پیشرفته. در پایان، تنها چیزی که برای آیفون 14 پلاس گران قیمت صحبت می کند، صفحه نمایش 0.6 اینچی بزرگتر است که همانطور که قبلاً گفته شد، کیفیت پایین تری دارد. چه کسی هنوز داوطلبانه به سراغ مدل جدید می رود؟

در زیر چند نمونه و توصیه برای خریدهای جایگزین مناسب آورده شده است:

و سپس Air نیز می تواند این کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهد نسل دوم مداد اپل با قفل و شارژ مغناطیسی برای استفاده. از سوی دیگر، آی‌پد «جدید» تنها با قلم نسل اول کار می‌کند و سپس به آداپتور لایتنینگ USB-C دیوانه‌وار به همراه کابل نیز نیاز دارد. از آنجایی که iPad Air (2020) در حال حاضر فقط کمی بیش از 600 یورو در بازار قیمت دارد، احتمالاً انتخاب بهتری است (مقایسه قیمت را در Idealo ببینید). از طرف دیگر، می توانید ایر فعلی را نیز استفاده کنید، متأسفانه اکنون دوباره قیمت آن افزایش می یابد، اما همچنان می توانید آن را اینجا و آنجا با کمتر از 700 یورو تهیه کنید (مقایسه قیمت را در Idealo ببینید).

AirPods Pro (2021) به جای AirPods 3: AirPods Pro 2 در حال حاضر در دسترس است، اما قیمت آنها نیز کمی بیشتر است. آیا ترجیح می دهید ایرپاد 3 معمولی را با قیمت تقریبا 200 یورو استفاده کنید؟ ایده ی خوبی نیست. در عوض، ما نسل اول AirPods Pro را توصیه می کنیم که سال گذشته با کیس شارژ MagSafe به روز شد. هزینه های تجارت آزاد اینجا و آنجا فقط کمی بیشتر از 210 یورو است (مقایسه قیمت را در Idealo مشاهده کنید) و به دلیل سرکوب فعال نویز بسیار بهتر هستند.