صرفه جویی در هزینه و کنترل هزینه ها با برنامه های تلفن همراه

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.



منبع

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

نام “TankenApp با روند قیمت سوخت” کمی ناشیانه است. اجازه دهید آن را به اختصار “TankenApp” بنامیم. این به شما پمپ بنزین های باز در اطراف مکان شما یا اطراف مکانی را که وارد کرده اید نشان می دهد.

توسعه دهنده: PAYBACK GmbH

خرید - برگشت نقدی و کوپن

خرید – برگشت نقدی و کوپن

این برنامه از یک طرف برای افراد خصوصی که می خواهند درآمد و هزینه های خود را تحت کنترل داشته باشند مناسب است، اما از طرف دیگر برای افراد تجاری نیز مناسب است زیرا می توانید از آن برای انجام حسابداری دوبار استفاده کنید.

توسعه دهنده: Shoop Germany GmbH

فقط هزینه انرژی نیست که در حال افزایش است. مواد غذایی، بنزین و بسیاری از کالاهای دیگر نیز در حال گران شدن هستند. حفظ تعادل بین درآمد و هزینه آسان نیست. برنامه‌های ویژه می‌توانند به شما کمک کنند اینجا را کنترل کنید و ببینید آیا می‌توانید چیزی را کنار بگذارید یا خیر.

توسعه دهنده: Shoop Germany GmbH

هزینه و بودجه مدیر پول

هزینه و بودجه مدیر پول

دامنه خدمات بسیار زیاد است و همچنین گزینه ای برای ادامه کتاب خانه در رایانه شخصی یا صادر کردن داده های وارد شده به عنوان برگه های اکسل وجود دارد. پس از وارد کردن برخی از داده های اولیه، می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. با گذشت زمان، حساب‌ها یا دسته‌بندی‌های خود را متناسب با مشخصات مالی خود ایجاد می‌کنید.

برنامه‌های زیر می‌توانند به شما کمک کنند با وجود افزایش هزینه‌ها، چند دلار از اینجا و آنجا صرفه‌جویی کنید.

TankenApp با روند قیمت بنزین

Shoop از ارائه دهندگان مختلف آنلاین پشتیبانی می کند، همچنین می توانید از Payback در فروشگاه ها و به خصوص هنگام خرید مواد غذایی استفاده کنید. اگر قبل از خرید به دنبال کمپین های بازپرداخت عادت کرده اید، به عنوان مثال می توانید در Rewe امتیاز 15 برابری کسب کنید. این به سرعت به شما امتیاز کافی می دهد تا یا پولی به شما پرداخت شود و یا از اقلام جایزه ارزان قیمت پاک کنید.

کتاب بودجه: مدیر پول

کتاب بودجه: مدیر پول

حتی نسخه رایگان برنامه «کتاب خانگی: مدیر پول» برای نگهداری کتاب خانگی بسیار مفید است. اگر از آن برای نظارت بر هزینه های خود استفاده می کنید، ممکن است به زودی پول کافی برای دریافت نسخه پریمیوم با قیمت 5.99 دلار پس انداز کنید.

برنامه های جایگزین خانه داری:

اپارتمان مشخصات
بلوکوین (اندروید، iOS در حال پیشرفت) همچنین برنامه بسیار گسترده با گزارش ها و تحلیل های فراوان.
SayMoney – کتاب بودجه (اندروید، iOS) برنامه بدون آگهی و با استفاده آسان با گزینه ورودی صوتی.

بازگشت نقدی، بازپرداخت و شرکت: “مهر تخفیف” دیجیتال

برنامه هایی وجود دارند که فعالانه به شما کمک می کنند پس انداز کنید و سپس برنامه هایی وجود دارند که به شما نشان می دهند پول شما کجاست و چقدر باقی مانده است. اگر این دو را ترکیب کنید، زندگی بهتری خواهید داشت و ممکن است بتوانید با چیز دیگری رفتار کنید. ما چند نکته برای شما داریم.

صرفه جویی در پول از طریق برنامه ها: از طریق بازگشت نقدی، کنترل قیمت، مزایا

اگر می‌توانید کالایی را در جایی ارزان‌تر تهیه کنید یا می‌خواهید از طریق پیشنهادهای ویژه در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، معمولاً این امر مستلزم اصلاح عادت‌های خرید شما است. اگر می خواهید کمی جلوتر رانندگی کنید تا پر کنید یا نیازهای روزانه خود را در سوپرمارکت دیگری برآورده کنید، در پایان ماه متوجه این موضوع در کیف پول خود خواهید شد.

برنامه های جایگزین مخزن:

اپارتمان مشخصات
قیمت سوخت ADAC (اندروید، iOS) رایگان و بدون تبلیغات. قیمت سوخت و ایستگاه های شارژ نزدیک نمایش داده می شود. یک برنامه ریز مسیر یکپارچه به شما امکان می دهد پمپ بنزین ها را پیدا کنید.
correctly-tanken.de (اندروید، iOS) برنامه تبلیغاتی که به وضوح قیمت پمپ بنزین های اطراف را نشان می دهد.

هزینه ها را با برنامه های کتاب بودجه کنترل کنید

سپس می توانید انتخاب کنید که پمپ بنزین ها بر اساس کدام معیار فهرست شوند. برای صرفه جویی بیشتر، باید بر اساس قیمت مرتب کنید و سپس بهترین ترکیب قیمت و مسافت را انتخاب کنید.

Shoop کمی متفاوت عمل می کند: با این حال، در این مورد، هنگام خرید یک سیستم بازگشت نقدی است. شما از خرده فروشان خاصی خرید می کنید و سپس بخشی از پول را از Shoop پس می گیرید که بعداً مستقیماً به حساب شما منتقل می شود.

فروشگاه اپلیکیشن Cashback

فروشگاه اپلیکیشن Cashback

این برنامه “از ما” است. به عبارت دیگر، شرکت Ströer Media Brands GmbH که مالک GIGA یا T-online.de نیز هست، اپلیکیشنی برای نظارت بر قیمت بنزین ساخته است. اما از آنجایی که کاملا کاربردی است، آن را به شما ارائه می کنیم.

توسعه دهنده: PAYBACK

در پایان هر ماه، بسیاری تعجب می کنند که این همه پول کجا رفته است. در گذشته همه چیز در دفتر بودجه نوشته می شد تا هزینه ها تحت کنترل باشد. امروزه می توانید این کار را به صورت دیجیتالی انجام دهید و از اپلیکیشنی استفاده کنید که نه تنها باعث صرفه جویی زیادی در کار شما می شود، بلکه در قالب آمار نشان می دهد که جریان پول چگونه در حال حرکت است.

با این حال، باید توجه داشته باشید که ابتدا باید مقداری کار را در کتاب خانه خود قرار دهید! نه تنها باید نحوه عملکرد برنامه های مربوطه را درک کنید، بلکه باید در آنجا حساب ایجاد کنید، پرداخت های مکرر را وارد کنید و مهمتر از همه، همه درآمدها و هزینه ها را در آنجا وارد کنید. اگر یک همبرگر به قیمت 1.29 یورو یا یک بستنی به قیمت 2.50 یورو در حال حرکت بخرید، این مبلغ مانند هر پر کردن، هر خرید یا کمک مالی به یک گدا وارد می شود. حتی کوچک‌ترین هزینه‌ها در پایان ماه به پول زیادی می‌رسند و تنها با ثبت هر پنی می‌توانید ببینید به کجا می‌رود.

مدیر پول

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH

در گذشته برخی از سوپرمارکت ها «دفترچه تخفیف» داشتند. برای هر خریدی که در دفترچه ای می چسبانید برچسب های کوچکی وجود داشت و وقتی پر شد مثلاً 1.50 مارک پول نقد دریافت می کردید. پیشنهادهایی مانند Payback به روشی مشابه کار می کنند. می‌توانید با هر خرید امتیاز جمع‌آوری کنید و به‌عنوان مثال، با امتیازهای Payback پرداخت کنید.

بازپرداخت - کارت و کوپن

بازپرداخت – کارت و کوپن

توسعه دهنده: Realbyte Inc.

توسعه دهنده: Realbyte Inc.

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

بازپرداخت - کارت و کوپن

بازپرداخت – کارت و کوپن

اگر اندازه مخزن خود یا محتوای مخزن رایگان را وارد کنید، برنامه به شما نشان می دهد که در مقایسه با گران ترین پمپ بنزین چقدر می توانید پس انداز کنید. در آزمایش ما، این بیش از 22 یورو بود!