صحنه حذف شده به طور کامل نبرد افسانه ای را به بیرون تبدیل می کند

در حالی که ارباب حلقه‌ها به درستی یکی از بهترین مجموعه‌های فیلم تاریخ محسوب می‌شود، نقش شخصیت‌های زن قطعا هنوز قابل گسترش است. سکانس‌های قطع شده می‌توانستند تا مطمئن شوند که آرون و ائوین نیز اکشن زیادی داشته باشند. حداقل ایوین بعداً می‌تواند شجاعت خود را در مبارزه با پادشاه جادوگر ثابت کند.

این در مورد نبرد هلمز دیپ نیز صدق می کند، که در ابتدا به وضوح آغاز شد قدرت دختر بیشتر می درخشید در واقع، جنگجوی جن ها آرون در این نبرد افسانه ای ظاهر می شد. با این حال، در طول فیلمبرداری، کارگردان پیتر جکسون و تیمش تصمیم گرفتند از صحنه های فیلمبرداری شده استفاده نکنند. با این حال، در فیلم پایانی، چند ثانیه وجود دارد که آرون را می‌توان تقریباً دید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2023/03/28 ساعت 11:23 صبح

آرون هنوز با حلقه های حلقه در ارباب حلقه ها: یاران حلقه درگیر است، اما بعد از آن به کارش می آید. شخصیت فعال نیست بیشتر و روزهایش را در اطراف ریوندل می گذراند. رابطه عاشقانه بین آرون و آراگورن در نتیجه آسیب می بیند. بعد از قسمت اول این سه گانه، هر دوی آنها تقریباً هرگز با هم در یک اتاق نیستند و فقط در خاطرات و افکار مشتاق یکدیگر هستند.

سه گانه The Lord of the Rings: Extended Edition [4K Ultra-HD] [Blu-ray]

علاوه بر آرون، جنگجوی دیگری وجود دارد که از حضور در نبرد هلمز دیپ محروم شد. Éowyn در واقع در آنجا نیز یکی خواهد داشت لحظه قهرمانی باید دریافت کند. در نسخه نهایی، او زنان و کودکان را در غارهای پشت هورنبورگ همراهی می‌کند. در آنجا، Éowyn در ابتدا با برخی از Uruk-Hai که تعقیب کرده بود مبارزه می کرد. این صحنه ها هم کاملا حذف شد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

داستان ارباب حلقه ها پیش از این به سه فیلم بلند بسنده کرده است. را نسخه توسعه یافته سه گانه حتی طولانی تر است و لحظات برش زیادی را دوباره اضافه می کند. با این حال، صحنه هایی وجود دارد که حتی به این نسخه راه پیدا نکرده است.

سه گانه The Lord of the Rings: Extended Edition [4K Ultra-HD] [Blu-ray]

نبرد هلمز دیپ بدون شک یکی از نمادین ترین نبردهای فیلم های تمام دوران است. با این حال، در طول فیلمبرداری فیلم The Lord of the Rings: The Two Towers، صحنه های دیگری نیز در نظر گرفته شد که هرگز وارد فیلم تمام شده نشدند.

ارباب حلقه ها

ارباب حلقه ها: صحنه های حذف شده با اکشن بیشتر

در دقیقه 2:34 می توانید مبارزه Éowyn در برابر اوروک-های را تماشا کنید:

آرون و ایوین سزاوار اقدام بیشتری هستند

آرون و آراگورن در هلمز دیپ دوش به دوش می جنگیدند:

Éowyn نیز می توانست لحظه قهرمانی خود را داشته باشد