با Xiaomi 12S Ultra، شرکت چینی نشان داده است که سفر با دوربین گوشی های هوشمند به کجا می رسد. اما این تازه شروع کار بود، زیرا با شیائومی 13 اولترا، این شرکت می‌خواهد دو فناوری هیجان‌انگیز را که قبلاً به این شکل ترکیب نشده‌اند، ترکیب کند.

شیائومی

شیائومی 13 اولترا با یک دوربین منحصر به فرد برنامه ریزی شده است

بنابراین شیائومی می تواند اولین سازنده گوشی های هوشمند باشد که سنسور 1 اینچی را با دیافراگم متغیر ترکیب می کند. به این ترتیب دیافراگم در نور کم باز می شود و تصویر بهتری تولید می شود. اگر نور کافی در دسترس باشد، دیافراگم کمی بسته می شود و می تواند همچنین در طول روز عکس های بهتری بگیرید.

Xiaomi 12S Ultra: تلفن هوشمند مفهومی با لنز قابل تعویض از لایکا

Xiaomi 13 Ultra: جزئیات باتری

در حالی که شیائومی بیشترین بهره را از دوربین 13 Ultra می برد، در مورد باتری داخلی سازش کوچکی وجود خواهد داشت. بر این اساس، این یکی باید ظرفیت کمتر از 5000 میلی آمپر ساعت دارند.

شرکت چینی “فقط” یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی را در Xiaomi 12S Ultra نصب کرده است. کاملاً ممکن است که دقیقاً از همین باتری در شیائومی 13 اولترا نیز استفاده شود. اگر بتوان آن را کمی سریعتر شارژ کرد، مطلوب است. با Xiaomi 12S Ultra حداکثر 67 وات در هر کابل است. تلفن های همراه ارزان تر گاهی اوقات با 210 وات شارژ می شوند. استاندارد در شیائومی 120 وات است. با این حال، مشخص نیست که Xiaomi 13 Ultra در نهایت با چه سرعتی بارگیری می شود.