شیائومی دستگاه جدیدی را در آلمان می فروشد که می تواند به تله هزینه تبدیل شود

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع شیائومی Mi Smart Space Heater S تنها برای شما ارزشمند است که اتاقی دارید که با گاز یا نفت گرم نمی شود و نصب بخاری بسیار گران است. سپس می توانید چنین بخاری برقی را بخرید و از آن استفاده کنید. اما حتی در این صورت ما گرمایش مادون قرمز را توصیه می کنیم که گرما را مستقیماً به بدن شما ساطع می کند. بنابراین، مهم نیست که از کدام جایگزین برای سیستم گرمایش معمولی خود استفاده کنید، باید به هزینه های بعدی توجه کنید.

شیائومی نه تنها برای مدت طولانی گوشی‌های هوشمند را فروخته است، بلکه در حال گسترش بیشتر و بیشتر در سایر دسته‌های محصولات است. با Mi Smart Space Heater S، شیائومی یک بخاری هوشمند را به آلمان می آورد که با توجه به قیمت بالای برق می تواند به سرعت به یک تله هزینه برای شما تبدیل شود.

شیائومی

شیائومی گرمایش هوشمند را ارزان‌تر می‌فروشد

باید مراقب مصرف برق باشید، زیرا با خروجی 2200 وات، شیائومی Mi Smart Space Heater S کاملاً تشنه انرژی است. شما می توانید برق را کاهش دهید و در نتیجه مصرف برق را کاهش دهید، اما با ابعاد 780 x 216 x 526 میلی متر سطح گرمایش نسبتا کوچک است، بنابراین این بخاری بیشتر برای اتاق های کوچک در نظر گرفته شده است. در 2200 وات شما باید ساعتی 88 سنت پرداخت کنید، اگر ترمز قیمت برق قیمت را به 40 سنت در هر کیلووات ساعت محدود کند. اگر فقط به مدت نیم روز، یعنی 12 ساعت با آن گرم کنید، 10.56 یورو هزینه برق برای شما تمام می شود – توجه داشته باشید، در روز.

شیائومی نه تنها می خواهد به شدت با Thermomix رقابت کند، بلکه یک بخاری هوشمند را نیز با Mi Smart Space Heater S به آلمان آورده است که در راه اندازی بازار به جای 140 یورو تنها با قیمت 130 یورو به فروش می رسد (شیائومی را بررسی کنید). شیائومی با این دستگاه اساسا یک بخاری فشرده و قدرتمند ارائه می دهد که می توانید آن را در هر مکانی برای تولید گرما قرار دهید. این دستگاه با قیمت 140 یورو نسبت به سایر دستگاه ها چندان گران نیست و می توان از آن نیز استفاده کرد از طریق یک برنامه به طور مستقیم از گوشی هوشمند شما کنترل می شود. بنابراین همیشه لازم نیست برای تنظیم گرما به سمت دستگاه بروید.

شما می توانید خودتان با یک نیروگاه بالکن برق تولید کنید:

چه زمانی چنین بخاری از شیائومی ارزش دارد؟