شکست پست بانک – علت چیست؟ چه کاری می توانی انجام بدهی؟

Postbank ممکن است مشکلات DNSSEC داشته باشد، به این معنی که رزولوشن DNS سمت Postbank معیوب است. چندین روش تست و راه حل برای این وجود دارد، اما خطاهای بزرگتر می تواند منجر به چنین شکست کامل شود.

  • طبق گزارش IANIX، طولانی ترین زمانی که یک دامنه به دلیل چنین مشکلاتی از کار افتاد، 2371 روز بود!
  • در این صفحه وب می توانید تحلیلی از شکست پست بانک را مشاهده کنید. همچنین فهرست می کند که کدام یک از سرویس ها به درخواست ها پاسخ نداده اند.

شخص آسیب دیده توصیه می کند سرورهای DNS دیگر را تنظیم کند و IP های 5.1.78.54 و 5.1.78.55 را توصیه می کند:

چه کاری می توانی انجام بدهی

به گفته Heise، این به دلیل مشکلات DNS است که ساده تر از آنچه هست به نظر می رسد. اگر یک ورودی DNS نادرست است، در صورت لزوم می توانید IP های جدید دریافت کنید و سپس منتظر بمانید تا آدرس جدید در تمام دایرکتوری های DNS بچرخد. نباید بیش از 24 ساعت طول بکشد.

در بانکداری آنلاین پست بانک همیشه محدودیت هایی وجود دارد. علت احتمالی بسیار فنی است و چیز کمی می تواند کمک کند. اما گاهی اوقات همه تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در غیر این صورت، در چنین شرایطی، هنگامی که یک صفحه وب خراب می شود، در واقع فقط نکته معمول وجود دارد: صبر کنید و امیدوار باشید که تعمیر به سرعت انجام شود.

بررسی امنیت داده ها در اینترنت

2023/3/28:

در اینجا به شماره تلفن بانکی 55005500-0228 ارجاع داده می‌شوید که در صورت نیاز به انتقال وجه، حداقل یک جایگزین است.

از اینجا مقاله اصلی …

پشت اختلال پست بانک چیست؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

تلفن بانکی نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و دستگاه های خودپرداز برای مدتی کار نمی کنند. پس از قبل پول نقد تهیه کنید! شما همچنان می توانید به صورت کتبی در اداره پست نقل و انتقالات را انجام دهید.

مشخص نیست که آیا این کار می کند یا خیر، زیرا مشکل حل DNS مربوط به Postbank است نه مشتری.

نظرات در مورد همه اختلالات مشابه است: بانکداری آنلاین Postbank کمی بیش از یک هفته است که مختل شده است و فقط تا حد محدودی کار می کند – اگر اصلا کار کند.

به نظر می رسد ارتباط در مورد موضوع نیز مختل شده است، زیرا مثلاً آخرین مورد است ورودی پست بانک در توییتر از مارس 2020. اما حداقل گاهی اوقات آنها پاسخ می دهند:

این بار یک “اختلال اعلام شده” در پست بانک است. از جمعه 31.3. بانکداری آنلاین دیگر برای چند روز کار نخواهد کرد. علت یک تبدیل فنی است که از طریق آن سیستم فناوری اطلاعات دویچه بانک با سیستم پست بانک ادغام می شود. همانطور که همکاران ما از T-online گزارش می دهند، دویچه بانک می خواهد با این کار پول زیادی پس انداز کند. انتظار می رود این کار تا حدود 3 آوریل ادامه داشته باشد.