شکست برای شیائومی: راه رسیدن به تاج گوشی هوشمند طولانی تر می شود

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با استقبال خوبی روبرو شد:

شیائومی ردمی نوت 12 معرفی شد

شیائومی از این توسعه منصرف نشده است و با سری Redmi Note 12 ارزش جدیدی برای قیمت ارائه کرده است. همچنین اولین بار در جهان با عملکرد شارژ 210 وات و دوربین 200 مگاپیکسلی در یک تلفن همراه 300 یورویی وجود دارد. تا کنون فقط برای چین است، اما این فناوری وجود دارد و ممکن است به اروپا نیز بیاید. ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.



منبع

شیائومی با فروش 64.1 میلیون تلفن همراه در رتبه سوم پس از سامسونگ قرار دارد. اپل تنها تولیدکننده تلفن همراه است که 8 درصد رشد داشته و 53 میلیون آیفون در سه ماه فروخته است. اگرچه شیائومی فروش کمتری داشته است، اما با افت 8 درصدی همچنان به خوبی خود را حفظ کرده است. از طرف دیگر اوپو و ویوو خیلی بیشتر افت کرده اند. اوپو در جایگاه چهارم 22 درصد کمتر گوشی هوشمند فروخت و همچنان 28.5 میلیون دستگاه دارد. Vivo 20 درصد کمتر گوشی هوشمند فروخته است و به 27.5 میلیون رسیده است.

شیائومی راه خود را برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین و مهم ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در جهان طی کرده است. این شرکت چینی می خواهد سامسونگ و اپل را شکست دهد تا شماره یک شود. با این حال، هدف بسیار دور است زیرا ارقام فروش در حال کاهش است.

فروش گوشی های هوشمند شیائومی بدتر است

شیائومی در واقع یک شرکت شکست خورده از موفقیت است. استراتژی تلفن های همراه ارزان و خوب باعث شده است که شیائومی به سومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان تبدیل شود. تنها سامسونگ و اپل در راه شیائومی برای رسیدن به اوج ایستاده اند. با این حال، رشد سازنده چینی در حال حاضر به پایان رسیده است. در سه ماهه سوم سال 2022، شیائومی نسبت به مدت مشابه سال قبل، 8 درصد کمتر گوشی هوشمند عرضه کرد. این شرکت در سه ماه به 40.5 میلیون رسید. در سال 2021 هنوز 44 میلیون وجود داشت.

از کل بازار گوشی های هوشمند با 9 درصد کاهش به کمتر از 300 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم فروخته شد. سازندگان چینی گوشی های هوشمند در اینجا به وضوح ضرر می کنند. سامسونگ هم این کار را آسان نداشت. اخیراً گفته شده است که حتی گوشی‌های هوشمند کلاس A دیگر مانند گذشته فروش نمی‌کنند و در مقابل، سامسونگ با مدل‌های گران‌تر درآمد کمی بیشتر دارد.