شوکرهای ترسناک عالی را در نینتندو سوییچ دریافت کنید

اگر می‌خواهید در نینتندو سوییچ واقعاً بترسید، پیشنهاد ویژه زیر را از دست ندهید: در حال حاضر می‌توانید Outlast: Bundle of Terror را با تنها 3.74 یورو دریافت کنید.

ماندگاری

برای طرفداران ترسناک و دارندگان سوییچ ضروری است

به هر حال، تصادفی نیست که این دو بازی در حال حاضر در فروش هستند. Developer Red Barrels The Outlast Trials را در 18 مه 2023 منتشر کرد – اولین اسپین آف این مجموعه و اول و مهمتر از همه سرگرمی چند نفره عالی.

محاکمه های آخرت

محاکمه های آخرت

مفهوم از قبل وجود دارد یک موفقیت بزرگ در Steam و اندکی پس از انتشار، بازی را وارد نمودارها کرد.

در بازی دسترسی زودهنگام، شما به تنهایی یا در حالت ایده آل، با دوستان خود با هوش مصنوعی رقابت می کنید. این در مورد زنده ماندن از آزمایشات مرگبار استکه بر اساس فیلم های ترسناکی مانند SAW ساخته شده اند.

این بازی ترسناک در سال 2013 برای رایانه شخصی منتشر شد و در 10 سال گذشته گسترش یافته است.شما برای طرفداران ترسناک باید واقعی باشید. اگر تا به حال این شوکر را از دست داده اید، اکنون می توانید از یک پیشنهاد بی نظیر استفاده کنید: در حال حاضر می توانید به اصطلاح Bundle of Terror را در فروشگاه اینترنتی نینتندو دریافت کنید. فقط برای 3.74 یورو.

مشاهده Outlast: Bundle of Terror در فروشگاه الکترونیکی!

اگرچه کنسول هیبریدی نینتندو بیشتر به خاطر بازی‌های کودکانه مانند Super Mario، Kirby یا The Legend of Zelda شناخته می‌شود، اما تعداد کمی از آن‌ها در سوییچ نیز وجود دارد. شوکر ترسناک واقعا عالی! این شامل، برای مثال، Outlast است.

Red Barrels قصد دارد این بازی را برای کنسول ها نیز منتشر کند. با این حال، در حال حاضر این سوال وجود دارد که آیا بازی برای سوئیچ نیز ظاهر می شود یا خیر.



منبع

قسمت دوم متاسفانه گنجانده نشده است، بلکه در فروشگاه الکترونیکی نیز کاهش یافته است. هزینه: 4.49 یورو

Outlast در Steam بازگشته است

بشکه های قرمز

این نه تنها بخش اول را شامل می شود، و همچنین DLC Outlast: Whistleblower. بسته به طور معمول برای شما 24.99 یورو هزینه دارد. این قرارداد تا 1 ژوئن 2023 معتبر است.