شما نمی توانید این اکشن RPG را از دست بدهید


نگهبانان کهکشان با موفقیت فیلم جدید و تخفیف حیرت‌انگیز ۷۰ درصدی، بار دیگر موضوع داغ استیم است. ما توضیح خواهیم داد که چرا نباید اکشن RPG را از دست بدهید.

نگهبانان کهکشان مارول

نگهبانان کهکشان همه خشمگین هستند

Guardians of the Galaxy Vol. 3 از 3 می 2023 در سینماها اکران شده است و در حال حاضر یک موفقیت بزرگ است. با نقدهای بسیار چشمگیر، از جمله 95 درصد از فیلم Rotten Tomatoes، بلاک باستر جدید مارول تاکنون بیش از 318 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است.

تریلر رسمی فیلم جدید:

Guardians of the Galaxy جلد 3 | تریلر آلمانی

ناشر Eidos از این هیاهو و بازی ویدیویی مربوطه در سال 2021 استفاده کرده است در Steam 70 درصد کاهش یافت. بر این اساس، در حال حاضر می توانید Guardians of the Galaxy مارول را با قیمت 17.99 یورو به جای 59.99 یورو معمولی دریافت کنید.

نگهبانان کهکشان مارول

نگهبانان کهکشان مارول

ایدوس مونترال

این پیشنهاد تا 11 می 2023 معتبر است. پس باید سریع تصمیم بگیرید!

در هر صورت، اکشن RPG رنگارنگ با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه استیم مواجه شده است. در آنجا بازیکنان بازی را تأیید می کنند امتیاز کاربر بسیار مثبت 94 درصد.

بیش از همه، تمرکز بر طرح پیچیده، دیالوگ های عاشقانه و صحنه سازی عالی ستایش می شود. برای بسیاری از طرفداران، نگهبانان کهکشان مارول، در کنار بازی‌های مرد عنکبوتی اینسومنیاک، یکی از بهترین بازی های مارول تا کنون یک شکست کوچک: Guardians اصلی از فیلم های پرفروش در بازی نیستند، اما بازی همچنان سرگرم کننده است.

طرفداران پلی استیشن نیز می توانند پس انداز کنند

به هر حال، اگر ترجیح می دهید در پلی استیشن قمار کنید، می توانید مقدار زیادی نیز پس انداز کنید. در حال حاضر می توانید این بازی نقش آفرینی را در فروشگاه پلی استیشن با قیمت 20.99 یورو دریافت کنید. کاربران PS Plus Extra حتی می توانند فیلم پرفروش کمیک را بازی کنند بدون هزینه اضافی دانلود مستقیم

نگهبانان کهکشان مارول را در فروشگاه پلی استیشن ببینید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع