شما بیشترین بهره را از این ترکیب ها می برید

شما باید بتوانید هزینه خدمات پخش اشتراک، به ویژه چندین ارائه دهنده را داشته باشید. در حالی که تورم کالاهای ضروری را بیشتر و بیشتر گران می کند، بسیاری از مردم باید از خود بپرسند: آیا نتفلیکس، آمازون پرایم و شرکت برای من خیلی گران می شوند؟ پاسخ کارشناسان: 30 یورو در ماه برای خدمات استریم پایان است. ولی چگونه از این محدودیت بیشترین بهره را می برید؟ ما حساب را انجام دادیم.

همین امر در مورد WOW نیز صدق می‌کند: اگر فقط می‌خواهید سریال Sky را تماشا کنید، می‌توانید با قیمت ارزان از آنجا فرار کنید و می‌توانید دو سرویس دیگر را انتخاب کنید. اگر بسته سریال و فیلم را انتخاب کنید، دیگر نمی توانید با ارائه دهنده سوم انتخاب کنید. اگر ورزش را اضافه کنید، فوراً تمام می شود. همانطور که گفته شد، بستگی به ترجیحات شما دارد.

چگونه می توان به بهترین شکل سرویس های پخش را ترکیب کرد در درجه اول به سلیقه شما بستگی دارد اگر می خواهید سریال های زیادی ببینید، می توانید مثلا روی Sky Q شرط بندی کنید. تولیدات داخلی و پیشنهاد نتفلیکس (به‌علاوه کانال‌های تلویزیونی رایگان) با 20 یورو در ماه (15 یورو در پیشنهاد فعلی) در دسترس هستند. پس از آن حتی فضایی برای Prime Video وجود خواهد داشت. یا می‌توانید RTL+ و Apple TV+ را برای تماشای محتوای متفاوت‌تر دریافت کنید.

برای خدمات پخش رایج، موجود در آلمان، این قیمت ها اعمال می شود:

  • آمازون ویدیوی پرایم: 8.99 یورو در ماه (از 15 سپتامبر)
  • نتفلیکس: 7.99 تا 17.99 یورو در ماه
  • دیزنی +: 8.99 یورو در ماه (مشاهده در دیزنی +)
  • وای (بلیت سابق Sky): سریال 9.99 یورو در ماه، سریال و فیلم 14.98 یورو در ماه، ورزش زنده: 29.99 یورو در ماه (مشاهده در WOW)
  • اسکای کیو: بسته به بسته از 20 یورو در ماه، شامل دو سرویس پخش است که در حال حاضر در آلمان ارائه نمی شود، Peacock و از دسامبر Paramount+ (مشاهده در Sky)
  • دیسکاوری پلاس: 5.99 یورو در ماه
  • DAZN: 29.99 یورو در ماه
  • RTL+ حق بیمه: از 4.99 یورو در ماه (مشاهده در RTL+)
  • Joyn+: 6.99 یورو در ماه (مشاهده در Joyn)
  • AppleTV+: 4.99 یورو در ماه
  • YouTube Premium: 11.99 یورو در ماه
خدمات استریم هزینه دارد – متأسفانه اغلب دقیقاً کم نیست. اکنون هزینه ها در حال افزایش است و در برخی مواقع این سوال مطرح می شود: آیا هنوز هم می توانید Netflix، Prime Video و Disney+ را بپردازید؟ ما حساب را انجام دادیم.

خدمات استریم با 30 یورو در ماه: اینگونه همه چیز را دریافت می کنید

یکی دیگر از جایگزین های قابل دوام است کتابخانه های رسانه ای ایستگاه های تلویزیونی معروف. در حالی که RTL+ و Joyn اکنون بیشتر یک پورتال استریم کلاسیک هستند، بخش‌های بزرگی از برنامه را نیز می‌توان به صورت آنلاین در ARD و ZDF مشاهده کرد بدون اینکه از شما درخواست پرداخت شود.

اگر نمی خواهید بدون ورزش و پخش زنده کار کنید، باید بیشتر در جیب خود بگردید. که بسته ورزشی زنده در Sky (از جمله سرگرمی) در حال حاضر با 25 یورو در دسترس است. سپس یکی از ارزان ترین رقبا در صدر قرار می گیرد. اگر پس از افزایش شدید قیمت همچنان می خواهید DAZN را بپردازید، با بودجه پخش 30 یورویی، جایی برای بهبود ندارید.

RTL + و Joyn: خدمات پخش آلمانی در مقایسه با ارزان تر است

نسخه:وب