شما باید بدون این سریال ها و فیلم ها کار کنید

زیرا نتفلیکس اشتراک تبلیغاتی را ارائه می دهد انتخاب کمتر نسبت به نسخه های کلاسیک این محدودیت ها در درجه اول بر تولیداتی که نتفلیکس مجوز آنها را گرفته است، تأثیر می گذارد. دقیقا کدام ها، اما سرویس استریم آن را تا حد امکان پشت کوه نگه می دارد.

هر دو Justwatch و Werstreamt.es در تلاش برای ارائه اطلاعات کامل هستند. اما نتفلیکس در حال بازبینی کاتالوگ های خود تقریباً شبانه روزی است. بنابراین، مقاله ما فقط می تواند یک عکس فوری را نشان دهد. با این وجود، واضح است: اگر می‌خواهید نتفلیکس ارزان‌تر باشد، باید مقداری داشته باشید مصالحه را بپذیرید – و نه تنها در انتخاب سریال ها و فیلم ها. به گفته تد ساراندوس، رئیس نتفلیکس، این سرویس استریم در حال کار بر روی این است که بتواند هرچه بیشتر محتوا را به صورت دائمی در اشتراک تبلیغاتی ارائه دهد.



منبع

وضعیت در مورد فیلم ها متفاوت است: کلاسیک ها دوست دارند گلادیاتور و فهرست شیندلر، و همچنین 8 مایل، چندین عنوان از جهان شرک، هانیبال، وجود ندارد، مومیایی با برندان فریزر، اسپلیت، سری Pitch Perfect و برخی از قسمت های سریال ترسناک Saw. شما می توانید لیست کامل را مستقیماً در Werstreamt.es پیدا کنید.

نتفلیکس درجه دوم؟ رئیس قول می دهد که بهتر شود

اما گزینه های دیگری مانند موتور جستجوی جریان Werstreamt.es وجود دارد. طبق گفته های خود آنها، نسخه کلاسیک پایه نتفلیکس و نسخه اولیه با تبلیغات در آنجا با توجه به پیشنهادات موجود مقایسه شده است. نتیجه فعلی است 102 فیلم و 80 سریال کمتر برای انتخاب، که در طرح تبلیغاتی پیدا نخواهید کرد – تفاوت چندانی ندارد. همتای «JustWatch» با تفاوت‌های بزرگ‌تری هم ارائه می‌کند، اما دقیقاً فهرستی از محتوای متفاوت نسخه‌ها را ارائه نمی‌کند.

آیا نتفلیکس حتی برای شما انتخاب مناسبی است؟ مقایسه جریان ما کمک می کند:

سریال هایی که به گفته Werstreamt.es در اشتراک تبلیغاتی قرار نمی گیرند شامل عناوین موفق و شناخته شده ای مانند خانه کارت، Downton Abbey، Suits، نسخه ایالات متحده دفتر و بروکلین ناین ناین. نقاط قوت نتفلیکس سریال هایی از تولیدات خودش بوده و هست. هیچ دارنده حقوق دیگری نمی تواند به سرویس پخش دیکته کند که در چه شرایطی محتوا ممکن است ارائه شود. احتمالاً در آینده می‌توانید از Stranger Things یا The Witcher از طریق اشتراک تبلیغاتی لذت ببرید.

از 3 نوامبر 2022، مشتریان نتفلیکس در آلمان می‌توانند تصمیم بگیرند: قیمت معمولی 7.99 یورو را در ماه بپردازند و مانند قبل به تماشای سریال‌ها و فیلم‌ها ادامه دهند. یا نسخه اولیه ارزان قیمت را با تبلیغات انتخاب کنید که فقط 4.99 یورو در ماه هزینه دارد. بنابراین وجود دارد وقفه های تجاری – و ممکن است مجبور شوید بدون سریال مورد علاقه خود کار کنید.

نتفلیکس اخیرا اشتراک ارزانی را برای مشتریان در آلمان معرفی کرده است. اگر اشتراک ماهانه کامل خیلی گران است، می‌توانید در عوض هزینه کمتری بپردازید، اما هنگام پخش جریانی باید با تبلیغات زندگی کنید. اما این همه ماجرا نیست: انتخاب سریال ها و فیلم ها نیز محدود است. اکنون می دانیم چه محتوایی را نمی توانید در اشتراک تبلیغاتی ببینید.

نتفلیکس

نتفلیکس با تبلیغات: این فیلم ها و سریال ها شامل نمی شوند