شما اکنون برای همه چیز در فروشگاه آنلاین پرداخت می کنید

در عین حال شما آن را دارید قیمت فروش کاهش نیافته است. بنابراین مشتریان آنلاین قیمت خرید قبلی به اضافه هزینه های تحویل را پرداخت می کنند. ما به‌طور تصادفی این را در پنج مورد بررسی کردیم، همان قیمت خرید در همه جا مانند قبل اعمال می‌شود، اما هزینه‌های ارسال اضافی باید در همه جا پرداخت شود. به گفته آلدی، این اقدام در نتیجه افزایش هزینه ها در حوزه دستمزد، خدمات لجستیک، انرژی و کاغذ ضروری شد.

یعنی زمان هایی که آلدی هزینه های حمل و نقل را در قیمت خرید لحاظ کرده است تاریخ است. اما نه تنها این: به طور دقیق آلدی در حال افزایش قیمت برای تمامی محصولات در محدوده آنلاین است. اگر تخفیف‌دهنده قبلاً هزینه‌های تحویل را متقبل شده باشد، اکنون مستقیماً به مشتری پرداخت می‌شود. هزینه اقلام استاندارد در تحویل 4.95 یورو (در هر سفارش)، اقلام حجیم 9.95 یورو. اگر اقلام توسط یک عامل حمل و نقل تحویل داده شوند، 29.95 یورو اضافی دریافت می شود:

آلدی هزینه ارسال را در فروشگاه اینترنتی معرفی کرده است. (منبع تصویر: GIGA)

قیمت فروش در Aldi ثابت باقی می ماند

Aldi Nord و Aldi Süd دیگر صرفاً تخفیفان غذاهای محبوب نیستند. به‌ویژه آنلاین، انواع دستگاه‌ها، از خانه گرفته تا فناوری مانند تلویزیون و تلفن‌های هوشمند تا مبلمان یا تجهیزات باغ را پیدا خواهید کرد. مشتریان فروشگاه آنلاین Aldi اکنون باید بیشتر در جیب خود فرو بروند.

افزایش قیمت: آلدی هزینه ارسال را در فروشگاه اینترنتی معرفی می کند

آنها را تحت تأثیر قرار می دهد حمل دریایی. آنها دیگر در قیمت خرید در فروشگاه آنلاین گنجانده نشده اند، اما هستند به صورت جداگانه نشان داده شده است. به جای قیمت کل، قیمت خرید به اضافه هزینه های حمل و نقل برای اقلام مربوطه و در فاکتور خود را مشاهده خواهید کرد – و همچنین باید پرداخت کنید. این تغییر از 4 اکتبر 2022 اعمال می شود.

از این پس دیگر نباید به این موضوع اعتماد کنید که قیمت خرید در فروشگاه اینترنتی آلدی با مبلغ فاکتور شما یکسان است. در غیر این صورت ممکن است با یک سورپرایز ناخوشایند روبرو شوید.



منبع

احتمالاً این حقایق را در مورد آلدی نمی دانستید:

اگر نمی‌خواهید در صف آخرین معاملات Aldi بایستید یا نمی‌توانید قبل از اینکه همه چیز دوباره فروخته شود، به موقع به آن بپردازید، این شانس را دارید که به فروشگاه آنلاین بروید. دیگر هیچ جدایی بین Aldi Nord و Aldi Süd در اینترنت وجود ندارد. ولی الان داره گرون میشه آلدی تغییر کرده است.