شماره تماس های رایگان در آلمان

وقتی با Basechat تماس می گیرید، ابتدا یک اعلامیه خودکار می شنوید که می خواهد جنسیت شما را بداند. سپس می توانید از یکی از دکمه های تلفن برای انتخاب یکی از سه نوع چت استفاده کنید:

  • 1: حالت چرخ فلک، به یک کاربر تصادفی دیگر Basechat متصل خواهید شد. با کلید “0” شریک گفتگو را تغییر می دهید.
  • 2: حالت اتاق مهمانی، شما با حداکثر 4 کاربر دیگر Basechat که به طور تصادفی انتخاب شده اند چت می کنید.
  • 3: حالت کنفرانس، یک اتاق گفتگوی خصوصی که می توانید با یک پین قفل کنید.
  • به محض اینکه شما*کلید ” روی صفحه کلید تلفن شما را به منوی اصلی باز می گرداند.
GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

اگر می خواهید بی حوصلگی را بکشید و همزمان با افراد جدید ملاقات کنید، می توانید با Basechat تماس بگیرید. این یک سرویس چت است که به شما امکان می دهد به جای پیامک با افراد غریبه از طریق تلفن تماس بگیرید. Basechat را می توان به صورت رایگان فراخوانی کرد.

اینترنت

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

علاوه بر شماره آلمانی 040- 689 49 39 649، تعدادی شماره Basechat وجود دارد که می توانید با آنها به زبان دیگری چت کنید:

شماره فعلی Basechat این است: 040-689 49 39 649. اعداد همچنان در حال تغییر هستند. برای تماس با تلفن ثابت داخلی آلمان در ایا داری یک نرخ ثابت تلفن برای شماره تلفن ثابت، بنابراین می توانید به صورت رایگان از سرویس Basechat استفاده کنید.

Basechat: چت تلفنی رایگان – این اعداد هستند

تعرفه عادی مکالمه داخلی با شبکه ثابت برای این شماره ها بدون نرخ ثابت شبکه نیز اعمال می شود.

اطلاع: خود Basechat می گوید که خدمات چت به صورت رایگان در دسترس است. با این حال، برخی از ارائه دهندگان تلفن و تلفن همراه، شماره های Basechat را رتبه بندی می کنند به عنوان شماره خدمات یکی که قابل شارژ است با این حال، هزینه های پنهان و تصادفی نباید ایجاد شود. اگر Basechat برای شما هزینه ای داشته باشد، قبل از هر تماس به شما اطلاع داده می شود. خود Basechat هیچ تأثیری در این مورد ندارد. اگر اعلامیه مربوطه را دریافت کردید، یک ایمیل به پشتیبانی Basechat ارسال کنید: [email protected].

Basechat اینگونه کار می کند

با برنامه Basechat، می توان از برخی عملکردهای اضافی برای چت استفاده کرد (دانلود برای اندروید | دانلود برای iOS). همچنین می‌توانید تماس‌های ویدیویی را از اینجا شروع کنید، به سایر کاربران امتیاز دهید و تماس‌گیرندگان را بر اساس جنسیت انتخاب کنید. برای عملکردهای خاص باید سکه هایی را خرج کنید که قابل شارژ هستند.

Basechat را می توان بدون اشتراک پولی استفاده کرد. نسخه رایگان دارای تبلیغات است. اگر می خواهید بدون تبلیغات به چند ویژگی خاص و خدمات دسترسی داشته باشید، می توانید کتاب دسترسی VIP. هزینه های این کار شامل می شود 9.99 یورو (به مدت 24 ساعت) 39.99 یورو (به مدت 1 ماه) یا 99.99 یورو (به مدت 3 ماه). این نه تنها تبلیغات در Basechat را خاموش می کند، بلکه مخاطبین را سریعتر پیدا می کند و می تواند به طور خاص کنترل کند که شریک چت باید مرد باشد یا زن.