نمودارهای نینتندو سوییچ یک موفقیت شگفت‌انگیز جدید دارند – به لطف تخفیف 90 درصدی، Thief Simulator بی‌صدا در صدر فهرست پرفروش‌ها قرار گرفته است.

سوئیچ نینتندو

با Super Mario، The Legend of Zelda و Pokémon، نینتندو برخی از شناخته‌شده‌ترین سری‌های بازی در صنعت بازی را تولید کرده است – اما بازی‌های کمتر شناخته شده نیز هر از گاهی به صدر جدول سوئیچ می‌رسند. در حال حاضر، برای مثال Thief Simulator در 10 مورد برتر یک جنجال ایجاد کنید که می توانید آن را با 2 یورو بگیرید.

Thief Simulator پرفروش ترین و شگفت انگیز سوییچ است

در Thief Simulator می توانید زندگی خود را به عنوان یک یاب طولانی سپری کنید شب ها به ولگردی و ولگردی دزدها بروید و تمام وسایل با ارزش خود را کیف کنیدکه میخکوب نشده اند. البته در ماموریت های سرقت خود باید باهوش و ماهر باشید و استراتژیک پیش بروید تا گرفتار پلیس نشوید. هنگامی که غارت خود را ایمن کردید، سپس می توانید آن را در رهنی یا آنلاین نقد کنید و از درآمد خود برای خرید وسایل جدید استفاده کنید.

تریلر رسمی Thief Simulator را اینجا ببینید:

Thief Simulator: Official Trailer

The Thief Simulator در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی نینتندو 90 درصد از قیمت آن کاهش یافته است. به جای 19.99 یورو، فقط 1.99 یورو هزینه دارد. این پیشنهاد تا 25 می 2023 اعتبار دارد.

شبیه ساز Thief را در فروشگاه اینترنتی نینتندو بررسی کنید!

ماجراجویی نینتندو سوییچ: New Zelda حکمفرماست

در نمودارهای پرفروش نینتندو سوییچ Thief Simulator بدون شک یکی از شگفتی های بزرگ در حال حاضر است – بازی در حال حاضر در رتبه سوم قرار دارد، درست پس از موفقیت غافلگیرکننده Old Man’s Journey. با این حال، قابل درک است که هیچ راهی برای دور زدن رهبر مطلق The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom وجود ندارد. در همین حال، 5 برتر توسط Mario Kart 8 طولانی مدت و موفقیت چند نفره Among Us تکمیل می شود. (منبع: نینتندو)

علاوه بر Thief Simulator، یک بازی بقا نیز در حال حاضر 90 درصد در فروشگاه Nintendo Switch کاهش قیمت دارد:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.