شبیه ساز محبوب نمودارها را پاک می کند

در هاوس فلیپر املاک فرسوده و فرسوده را خریداری می کنید و به خانه ها یک بازسازی کلی کامل می دهد، تا پس از آن آنها را برای سود کلان بفروشید. شما می توانید به عنوان یک طراح داخلی و دکوراتور و همچنین یک صنعتگر و حرفه ای نظافت زندگی کنید. خطوط برق می گذارد، دیوارها را خراب می کند، اثاثیه مناسب را فراهم می کند و پتانسیل خانه های ویران را نشان می دهد. در جامعه، بازی با بیش از 65000 نقد بسیار مثبت با استقبال خوبی روبرو شده است.

با House Flipper، یک شبیه‌ساز محبوب، پنج سال پس از انتشار، دوباره خود را در چارت‌های Steam بازسازی کرد. برای جشن انتشار مزرعه جدید DLC شبیه سازی است در حال حاضر در پلتفرم رایانه شخصی 50 درصد قیمت کاهش یافته است و در لیست پرفروش ترین ها قرار می گیرد.

House Flipper: Steam برای طرفداران بازسازی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در حالی که House Flipper در حال تلاش برای صعود به لیست پرفروش‌ترین‌ها است، اما برای 10 نفر برتر در نمودار Steam کافی نیست – موفقیت‌های درجه یک دیگری نیز وجود دارد. بسیاری از آنها یا رایگان و یا با تخفیف بزرگ در چمدان تیرانداز طولانی مدت Counter-Strike در صدر جدول قرار دارد و پس از آن Call of Duty: Modern Warfare 2 و RPG Wartales جدید قرون وسطایی قرار دارند که با انتشار رسمی شروعی رویایی داشتند.

مجوز:نرم افزار رایگان

زبان ها:آلمانی

نسخه:2.10.91.91

در Steam می توانید هاوس فلیپر در حال حاضر 50 درصد ارزان تر از حد معمول است اسنپ ​​- شبیه ساز بازسازی به جای 24.50 یورو فقط 12.25 یورو هزینه دارد. اگر تمایل به تعمیر و ترمیم بیشتر دارید، می توانید یک یا چند DLC را نیز خریداری کنید که در حال حاضر قیمت آنها نیز کاهش یافته است. تخفیف بازی پایه و الحاقات تا 21 آوریل اعتبار دارد.

فلیپر خانه

نمودارهای Steam: بدون عبور از Counter-Strike

طرفداران شبیه سازی به طور سنتی برای انتخاب در Steam خراب می شوند – برای مثال، در حال حاضر می توانید شبیه ساز محبوب House Flipper را بگیرید و 50 درصد پس انداز کنید. جای تعجب نیست که این بازی در نمودارهای Steam موج می زند.

تریلر رسمی House Flipper