شبیه سازی حمل و نقل گسترده به شما این فرصت را می دهد که به تنهایی یا با دوستان خود بر روی سیستم تدارکات خود کار کنید. در استیم، بازی رایگان یکی دارد امتیاز بسیار مثبت با کمی بیش از 8700 رای داده شده. در مقایسه با سایر نمایندگان شناخته شده این ژانر، هنوز هم تعداد کمی از رتبه بندی ها وجود دارد – بنابراین بسیاری از طرفداران سیم کارت در 19 سال گذشته به سادگی با این بازی برخورد نکرده اند. به عنوان یک بازی رایگان، OpenTTD قطعاً برای کاربران کنجکاو Steam و دوستان بازی های ساختمانی پیچیده ارزش دیدن دارد.

OpenTTD
نه تنها شبیه سازی ها در Steam بسیار محبوب هستند – یک دزد دریایی MMO در حال حاضر بسیار محبوب است:

نسخه:2.10.91.91

تریلر گیم پلی بازی OpenTTD را اینجا ببینید:

همه شبیه‌سازی‌ها به مخاطبانی که لیاقتش را در Steam دارند نرسیده‌اند. یک سیم کارت کلاسیک رایگان اکنون 19 سال است که روی پلتفرم وجود دارد و هنوز هم یک نکته داخلی است.





منبع

مجوز:نرم افزار رایگان

همانطور که مشخص است، هیچ کمبودی در شبیه سازی در استیم وجود ندارد – اما همه بازی ها آنطور که شایسته است توجه نمی شوند. آ یک مورد خاص جالب، شبیه ساز OpenTTD است. پروژه منبع باز از سال 2004 بر روی این پلتفرم در دسترس بوده و از آن زمان جامعه کوچک اما مشتاقی را ایجاد کرده است.

برجسته شدن سیم در ردپای سرمایه دار مهم حمل و نقل

OpenTTD بازسازی و توسعه بازی Transport Tycoon Deluxe است که در ابتدا در سال 1995 توسط توسعه دهنده کریس ساویر منتشر شد. در شبیه سازی شما وظیفه دارید برای ایجاد یک شبکه کارآمد از مسیرهای حمل و نقل و چندین چالش لجستیکی مختلف برای غلبه بر. هدف شما این است که هم محموله و هم افراد را بر روی نقشه های تولید شده رویه ای از طریق مسیرهای حمل و نقل مختلف، با استفاده از جاده ها، ریل ها و فرودگاه ها و غیره حمل کنید.