فولکسواگن قصد دارد ID.2 را با قیمتی کمتر از 25000 یورو – حداقل برای قیمت پایه ارزانترین نوع، عرضه کند. برای مشتریانی که به قیمت موتورهای احتراقی عادت دارند، حتی این می تواند یک تکه بزرگ باشد. اما قطعاً مقرون به صرفهتر از تقریباً همه چیزهایی است که تاکنون در بازار خودروهای الکتریکی موجود بوده است.
آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.
مدیر همچنین دلایلی را برای اعتماد به فولکس واگن بیان می کند: آنها اینگونه هستند قیمت کالا برای لیتیوم و نیکل ها ریختند. هر دو فلز، از جمله موارد دیگر، برای ساخت باتری خودروهای الکتریکی مورد نیاز هستند. تا به امروز، باتری گرانترین جزء فردی در تولید خودروهای الکتریکی بوده است.
Antlitz ادامه می دهد: از این منظر، ما بسیار مطمئن هستیم که می توانیم به هدف 25000 یورو برسیم و در عین حال حاشیه مناسبی داشته باشیم.
فولکسواگن تحت فشار: تولیدکنندگان دیگر استرومر ارزان قیمت را شروع میکنند
فولکسواگن میخواهد به برنامهای برای عرضه ID.2 به بازار تا سال 2025 پایبند باشد. محدودیت قیمت برنامه ریزی شده نیز باید رعایت شود. به گفته مدیر مالی Arno Antlitz، فولکس واگن روی یکی است راه خوب برای وفای به عهد: “در حال حاضر ما بسیار مطمئن هستیم که می توانیم به این قیمت دست پیدا کنیم can” (منبع: اتوکار).
بنابراین فولکس واگن باید با وعده استرومر 25000 یورویی سنجیده شود – و همچنین به هدف برسند. از این گذشته، در ابتدا گفته شد که قیمت فولکس استرومر کمتر از 20000 یورو خواهد بود. فولکس واگن مجبور شد فعلا این وعده قیمت را بپذیرد. این نباید دوباره تکرار شود.
برای طرفداران خودروهای الکترونیکی، زمان انتظار طولانی است: بالاخره خودروسازان معروف چه زمانی مدل هایی را ارائه خواهند کرد که حفره های عمیقی در موجودی حساب ایجاد نکنند؟ با این حال چندان دور نیست. اما فولکسواگن مطمئن است که وعدههای یک خودروی برقی ارزان عمل خواهد کرد.
استرومر ارزان از VW: علائم سبز هستند
این مشکل VW با یکی پیش می رود تولید خود برای باتری خودروهای الکترونیکی در برای این منظور مکان جدیدی در اسپانیا در حال ساخت است. دستگاه های ذخیره انرژی ساخته شده در آنجا قرار است توسط بسیاری از برندهای فولکس واگن استفاده شود. صرفه جویی در مقیاس تولید انبوه، بلکه تولید داخلی باید فولکس واگن کنترل بیشتر بر توسعه هزینه ها دادن.
خودروهای الکترونیکی از چین – نه همیشه ارزان تر، اما همتراز با رقبا:
فقط Dacia Spring در حال حاضر ارزان تر از ID.2 برنامه ریزی شده است. در اینجا، با این حال، مشتریان باید بدون ویژگی های مختلف انجام دهند. اگر فناوری بیشتری میخواهید، اما همچنان قیمت کمی دارید، باید به دنبال مدلهایی باشید که فقط در چین در دسترس هستند – اما به همین جا ختم نمیشود.