سیمپسون ها در زندگی واقعی: هومر و شرکت در زندگی واقعی اینگونه به نظر می رسند

در حال حاضر چندین هنرمند وجود دارند که شخصیت های سیمپسون ها را به افرادی با ظاهر واقعی تبدیل کرده اند. معروف ترین خلاقیت ها از Hidreley Leli Diao و Hossein Diba هستند که آثار خود را در کانال اینستاگرام خود منتشر کرده اند. در صفحات بعدی می توانید ببینید هومر، رالف ویگوم و سایر ساکنان برجسته شهر اسپرینگفیلد در دنیای واقعی چه شکلی هستند. آیا او را می شناسید

هومر سیمپسون و شرکت به عنوان افراد واقعی

هنرمند برزیلی دیائو از ابزارهای هوش مصنوعی مانند Dall-E برای کارهای خود استفاده نکرد، بلکه به کار دستی با ابزارهای Photoshop، FaceApp، Gradient و Remini متکی بود. برای تبدیل‌ها، تصاویر مشابه از پایگاه‌های داده جمع‌آوری و روی قالب‌های ترسیم شده قرار گرفتند.

نتایج بسیار ترسناک به نظر می رسند، اما معمولاً می توانید به سرعت الگوهایی مانند لیزا سیمپسون یا ند فلاندرز را تشخیص دهید. به صفحه بعد.

لیزا سیمپسون

در ویدیو می توانید نتایج Hidreley Leli Diao را مشاهده کنید، در صفحات بعدی تصاویری از Homer & Co ساخته شده توسط هنرمند شخصیت سه بعدی حسین دیبا وجود دارد.

سیمپسون ها در زندگی واقعی: هومر و شرکت در زندگی واقعی اینگونه به نظر می رسند

احتمالاً همه قبلاً شخصیت‌های «سیمپسون‌ها» را دیده‌اند. این چهره ها بیش از همه با پوست زردشان مشخص می شوند. Homer، Bar & Co غیرقابل انکار هستند. اما سیمپسون ها به عنوان افراد واقعی چه شکلی خواهند بود؟ با هوش مصنوعی می توان به راحتی به این سوال پاسخ داد.

در کانال‌های اینستاگرام این دو هنرمند نه تنها می‌توانید شخصیت‌های سیمپسون‌ها را ببینید، بلکه می‌توانید «تحول‌های» دیگری را نیز ببینید (به حسین دیبا در اینستاگرام | به هیدرلی للی دیائو در اینستاگرام). به عنوان مثال، شما همچنین می توانید تصور کنید که سوپر ماریو و برادرش لوئیجی در خارج از دنیای بازی های ویدیویی چگونه به نظر می رسند. در جای دیگر، خواهید آموخت که الگوی واقعی پوپی چه کسی بوده است و چه پیشگویی هایی از قسمت های قبلی سیمپسون ها در زندگی واقعی محقق شده است.



منبع