سیستم خورشیدی کامل با 10375 وات و باتری 10 کیلووات ساعتی با قیمت عالی موجود است

اگر سقف بزرگی دارید که می خواهید یک سیستم خورشیدی روی آن نصب کنید، این پیشنهاد می تواند برای شما مناسب باشد. Actec در حال حاضر یک پیشنهاد بسیار قوی با سیستم خورشیدی 10 کیلووات بر ثانیه با ذخیره باتری، اینورتر و سایر لوازم جانبی دارد. فقط 9999 یورو (به Actec نگاه کنید). شما همچنین می توانید سیستم را خودتان تحویل بگیرید. در غیر این صورت هزینه حمل و نقل اعمال خواهد شد.

اگر همه اینها برای شما بسیار قدرتمند است، یک نیروگاه برق بالکن می تواند چیزی برای شما باشد:

نصب و اتصال سیستم خورشیدی

بنابراین اساساً این چیزی است که شما دریافت می کنید هر چیزی که از نظر تکنولوژی نیاز دارید، یک سیستم خورشیدی با ذخیره باتری برای شما نصب کند. تنها چیزی که نیاز دارید مواد نصب برای نصب بر روی سقف و کابل های مناسب برای اتصال و اتصال به زمین است که باید استانداردهای خاصی VDE برای سیستم های بزرگ را رعایت کند. اگر این مجموعه را دوست ندارید، می توانید سایر سیستم های خورشیدی را نیز در نمایندگی پیدا کنید (به Actec نگاه کنید).

Actec Solar یک فروشنده آلمانی است که به دلیل قیمت مناسب برای سیستم های خورشیدی و نیروگاه های بالکن شناخته شده است. در حال حاضر این پیشنهاد برای کمتر از 10000 یورو وجود دارد. معمولاً باید چند هزار یورو بیشتر بپردازید، اگر می خواهید اجزا را به صورت جداگانه دریافت کنید. از آنجایی که هیچ مالیات بر ارزش افزوده ای برای فناوری خورشیدی فروخته شده به مشتریان خصوصی در آلمان دریافت نمی شود، در اینجا نیز هیچ مالیات بر ارزش افزوده نشان داده نمی شود.

شما می توانید یک سیستم خورشیدی را خودتان در آلمان نصب کنید. شما باید مهارت های دستی داشته باشید یا کسی را بشناسید که به شما کمک کند. نهایی با این حال، فقط یک برقکار می تواند به برق وصل شود. او به ساخت و ساز، سیم کشی و زمین نگاه می کند تا اطمینان حاصل کند که همه چیز طبق استانداردهای قابل اجرا انجام می شود. اگر بیشتر این کار را خودتان انجام دهید، واقعاً می توانید با چنین مجموعه ای در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.



منبع

اجزای زیر گنجانده شده است:

  • 1x Growatt SPH 10000TL3-BH-UP با کنتور هوشمند
  • باتری ولتاژ بالا 4 برابر Growatt ARK 2.5H-A1 (مجموع 10.2 کیلووات ساعت)
  • 1 عدد چوب WiFi Growatt Shinewifi-X
  • پایه 1 عدد Growatt ARK-2.5H-A1 برای باتری های ولتاژ بالا
  • 1 عدد کابل باتری ولتاژ بالا Growatt ARK XH
  • 1 x Growatt BMS HVC-60050-A1 SPH ولتاژ بالا
  • قاب نقره ای 25x Hantech Ulica 415 وات

بیشتر و بیشتر افراد مایل به خرید یک سیستم خورشیدی هستند، اما قیمت مدل‌های دارای ذخیره باتری اغلب از بودجه آن بیشتر است. اما لازم نیست اینطور باشد، زیرا در حال حاضر می توانید یک سیستم خورشیدی 10 کیلووات بر ثانیه با باتری 10 کیلووات ساعتی، اینورتر گروات و بیشتر را با کمتر از 10000 یورو تهیه کنید.

سیستم خورشیدی بزرگ با ذخیره باتری با قیمت مناسب