سونی به هدفون های حجیم داخل گوشی اعلام جنگ می کند

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید هدفون در گیگا

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 04/03/2023 18:08

هدفون می تواند باشد بلوتوث چند نقطه ای به دو دستگاه (به عنوان مثال تلفن همراه، لپ تاپ) متصل شوید تا بتوانید بدون نیاز به جفت کردن مجدد آنها، در حال حرکت (به عنوان مثال با تماس های دریافتی) آنها را تغییر دهید. با این حال، این ویژگی نیاز به به روز رسانی سیستم عامل دارد که به گفته سونی تا “تابستان 2023” در دسترس نخواهد بود.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 04/03/2023 18:09

از نظر فنی، بیش از همه چیزهای زیادی ارائه می شود حذف نویز فعال (ANC)، که به صورت الکترونیکی نویزهای مزاحم محیط را فیلتر می کند. هدفون روگوشی WH-1000XM5 (به آمازون مراجعه کنید) نشان می‌دهد که می‌توان انتظارات زیادی در این زمینه داشت که در اینجا به طرز شگفت‌انگیزی ساکت هستند. این عمر باتری خوب 7.5 ساعت است در هر شارژ با ANC. بدون سرکوب صدا، حتی 10 ساعت باید امکان پذیر باشد.

این هدفون در رنگ‌های اسطوخودوس (در اینجا مشاهده می‌شود)، مشکی گوجی، سفید آلدربری و رنگ سبز مریم گلی عرضه می‌شود. (منبع تصویر: سونی)

سونی WF-C700N

مدل جدید WF-C700N به گفته سونی، “برای هر کسی که می خواهد برای اولین بار از هدفون های بی سیم واقعی حذف کننده نویز استفاده کند، ایده آل است”. بالاتر از همه، قیمت باید توضیحی برای این بیانیه ارائه دهد، زیرا شامل آن می شود 129.99 یورو (RRP) در وسط. طبق گفته سازنده، WF-C700N باید فوراً در دسترس باشد.

WF-C700N: طراحی جمع و جور و بسیار بادوام (منبع تصویر: سونی)
سونی WF-C700N

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

محصول جدید سازنده باسابقه ژاپنی باید با رقبای آسیایی قدرتمند Anker (مانند Soundcore Liberty 4) و سامسونگ (مانند Galaxy Buds2) در محدوده قیمتی بسیار رقابتی رقابت کند. اما یک چیز قبلاً محقق شده است: Sony WF-C700N ارزان‌ترین ایرپادهای اپل (نسل دوم، 159 یورو) را از نظر قیمت کاهش می‌دهد – و آنها حتی قابلیت حذف نویز برای ارائه ندارند.

سونی WF-C700N

حمل آسان، طراحی جمع و جور – و حتی آنقدر گران نیست: جدیدترین هدفون داخلی سونی جایگزینی جدی برای Apple AirPods و Samsung Galaxy Buds است.

سونی

Sony WF-C700N معرفی کرد: in-ears برای مبتدیان

یک نکته مهم این است طراحی فشردهچه کسانی راحتی پوشیدن جای می دهد: WF-C700N با تنها 4.6 گرم در هر گوشی بسیار سبک است. برای مقایسه: مدل برتر Sony WF-1000XM4 (به آمازون مراجعه کنید) وزنی در حدود 7 گرم برای هر هدفون دارد و همچنین از نظر حجم به طور قابل توجهی بزرگتر است.

Sony WF-C700N: بلوتوث چند نقطه ای از طریق به روز رسانی ارائه می شود

WF-C700N (منبع تصویر: سونی)