سه گانه ضربه اکنون در Prime Video موجود است

بنابراین سریال شروع شد:

از 21 مارس، “موسیو کلود و مهمانی بزرگش” را می توان در آمازون پرایم ویدئو مشاهده کرد. فیلمی که در سال 2021 ساخته شده، همان فیلمی است که اکنون ساخته شده است سومین قسمت از یک سری فیلم موفق، که در سال 2014 با مسیو کلود و دخترانش آغاز شد.

اکنون در آمازون پرایم ویدیو: همه بخش‌های «Monsieur Claude»

آخرین قسمت در نهایت در Prime Video قابل مشاهده است:

که طرفدار کمدی فرانسوی دارد، از این سری فیلم نیز ناامید نخواهد شد. اگرچه قسمت اول هنوز اصلی ترین است، اما قسمت 2 و قسمت 3 در نهایت آنقدرها از بین نمی روند.

برای خوشحالی مشترکین Prime Video، آمازون نه تنها قسمت سوم را در برنامه خود قرار داده است، بلکه آن قسمت را نیز در برنامه خود قرار داده است قسمت اول و دوم بودند اکنون به مجموعه نرخ ثابت جریان بازگشته است:

بازیگران با استعداد اطراف کریستین کلاویر (در این کشور بیش از همه برای فیلم‌های لایو اکشن آستریکس شناخته می‌شوند)، می داند چگونه مخاطب خود را سرگرم کند. این در رتبه بندی های IMDb نیز منعکس شده است:

  • «موسیو کلود و دخترانش»: 7 از 10 در IMDb
  • “Monsieur Claude 2”: 6.1 از 10 در IMDb
  • “مسیو کلود و مهمانی بزرگش”: 6.1 از 10 در IMDb
در سال 2019، قسمت دوم 87 میلیون دلار آمریکا درآمد چشمگیر داشت. احتمالاً به دلیل همه‌گیری کرونا، جوان‌ترین قسمت در سال 2021 دیگر نمی‌توانست ادامه دهد – فقط کمی بیش از 27 میلیون دلار آمریکا در گیشه تولید شد. با این حال، در سینمای خانگی، این فیلم شاید به لطف اولین نمایش فعلی خود در آمازون پرایم ویدئو، دوباره محبوبیت خود را به دست آورد. در هر صورت دیگر لازم نیست به سینما بروید.

موسیو کلود و دخترانش – تریلر

استقبال از فیلم ها چقدر بود؟

چه خوش شانسی، آمازون اکنون همه قطعات را در زمان شروع قسمت سوم یک کمدی فرانسوی پرطرفدار در پرایم ویدیو جمع کرده است. اگر سری فیلم‌های مربوط به موسیو کلود را نمی‌شناسید یا آن را از دست داده‌اید، در نهایت این فرصت را دارید که همه فیلم‌ها را یکجا ببینید.

مسیو کلود و مهمانی بزرگش – تریلر آلمانی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع البته موفق ترین قسمت سینما قسمت اول بود که الان 9 سال از عمرش می گذرد. ضربه شگفت انگیز از سال 2014 پخش شد بیش از 176 میلیون دلار یکی، که انتظار می رود بیشتر آن در فرانسه و آلمان باشد.