سری جدید دیزنی به قهرمانان اجازه می دهد در ردیف بمیرند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به طور خاص Death of Talos اکنون باعث حیرت آنلاین شده است – طرفداران مارول با پیچ و تاب احساسی دست و پنجه نرم می کنند. در توییتر ابراز همدردی با فیوری در حال انباشته شدن است، که جدای از مرگ، در سریال دچار شکست هایی شد و طرفداران از دیزنی التماس می کنند که در 2 قسمت باقی مانده قهرمانان بیشتری را قربانی نکند.

سری جدید مارول، Secret Invasion، احساسات شدیدی را در جامعه MCU برانگیخته است، به دلیل فراوانی که شخصیت های محبوب باید بمیرند. که در در چهار قسمت اول، سه شخصیت از قبل تحت تأثیر قرار گرفتند، حتی اگر فعلاً به یکی از آنها اجازه داده شود که از مردگان بازگردد. در هر صورت برخی از هواداران به مرزهای احساسی خود رسیده اند.

مجموعه MCU در دیزنی پلاس باعث مرگ قهرمانان می شود

با آمدن به دیزنی +، سری جدید MCU Secret Invasion طرفداران مارول را با مرگ‌های سریالی تکان‌دهنده در معرض آزمایش قرار می‌دهد – سه شخصیت محبوب قبلاً در چهار قسمت موجود تاکنون مورد حمله قرار گرفته‌اند.

تریلر فیلم Secret Invasion را اینجا ببینید:

تهاجم مخفی – تریلر انگلیسی

تهاجم مخفی: طرفداران مارول شوکه شده اند

آیا تالوس و هیل واقعاً برای همیشه مرده خواهند ماند یا اینکه MCU آنها را حفظ خواهد کرد از طریق ترفندهایی مانند قدرت های شفابخش، چندجهانی یا سفر در زمان به ارمغان می آورد باقی مانده است که دیده شود. با این حال، تا آن زمان، طرفداران MCU قطعا روی ذغال‌های داغ خواهند نشست و مشتاقانه امیدوارند که Fury بتواند کمپین Gravik را متوقف کند.

این مقاله حاوی اسپویلرهای سری مارول Secret Invasion در دیزنی + است:

کاربر توییتر faz به طور دقیق حال و هوای عاطفی جامعه را در توییت خود منعکس می کند:

جوری که فیوری هرکسی رو که دوست داره از دست میده… اول ماریا، حالا رودی، پریسیلا و تالوس… مرد رو تنها بذار!!!

در سری تهاجم مخفی، نیک فیوری (ساموئل ال. جکسون) باید از تسخیر نژاد بیگانه در حال تغییر شکل Skrull بر زمین جلوگیری کند. حریف جدید او، رهبر شورشیان اسکرول، گراویک، معلوم می شود که به همان اندازه که مرگبار است بی رحم است. در قسمت اول سریال او ماریا هیل رفیق دیرینه فیوری را می کشد و در قسمت سوم گیاه فراری را در حال مرگ رها می کند – مرگ او فقط در قسمت چهارم قابل اجتناب است. با این حال، در پایان این قسمت، به متحد فیوری، تالوس (بن مندلسون) برخورد می کند که به نوبه خود توسط گراویک به قتل می رسد.

در سال 2024 بالاخره Deadpool وارد MCU خواهد شد – طرفداران همچنین می توانند منتظر یک ستاره شگفت انگیز باشند: