سریال کالت بعد از 10 فصل کنسل شد

چه کسی برنده مقایسه جریان بزرگ است؟ پاسخ در ویدئو است:

گلدبرگ ها بعداً در آلمان

بعد از ده سال و ده فصل تمام شد: پخش کننده آمریکایی ABC در حال استخدام The Goldbergs است. طولانی ترین سریال کمدی لایو اکشن فینال خود را در 3 می پخش خواهد کرد. به دلیل رتبه های پایین تر، پایان کار تمام شده است.

The Goldbergs: ABC سریال های کمدی را لغو کرد

رتبه بندی سریال افزایش یافته است در سال های اخیر بیشتر و بیشتر بدتر شده است، به همین دلیل است که پایان یک شگفتی بزرگ نیست. آدام اف گلدبرگ، خالق سریال، مدت زیادی است که درگیر این ماجرا نیست. جورج سگال بازیگر پیشین این فیلم در اوایل سال 2021 درگذشت. علاوه بر این، جف گارلین پس از مشخص شدن سوء رفتار شخصی، سریال را ترک کرد.

شاید او هم می توانست موفقیت ابوت ابتدایی باعث شده که ABC دیگر نیازی به کمدی نداشته باشد. پخش کننده در حال حاضر فصل های بیشتری را برای Abbott Elementary تضمین کرده است.

بازیگر زن وندی مک‌لندون کاوی قبلاً در مورد پایان سریال نظر داده است. او مفتخر بود که بخشی از گلدبرگ ها بوده است. او از نویسندگان تشکر می کند و می گوید که “واقعاً به دستاوردهای سریال افتخار می کند” (منبع. مهلت).

شبکه تلویزیونی آمریکایی ABC متعلق به دیزنی این موضوع را اعلام کرده است گلدبرگ دیگر ادامه ندارد. این سریال با فصل دهم فعلی به پایان می رسد و آخرین آن در 3 می 2023 پخش می شود. گلدبرگ در دهه گذشته یکی از عناصر اصلی شبکه ABC بوده است و به عنوان ثابت کمدی این ایستگاه دیده می شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگرچه این سریال کمدی لایو اکشن از سال 2013 توسط ABC پخش شد، اما این سریال آمد تنها به طور رسمی در سال 2016 به آلمان. اولین فصل ها در کانال دیزنی و بیشتر در کانال یونیورسال پخش شد.