سریال مورد انتظار با گروهی از ستارگان فقط در اینجا پخش می شود

اپل در تجارت استریم شکوفا شده است. وقتی صحبت از تعداد مشترکین فعال و فراوانی محتوا به‌تنهایی به میان می‌آید، Apple TV+ مطمئناً هنوز یکی از ارائه‌دهندگان کوچک‌تر است. اما کیفیت اغلب بهتر از نتفلیکس، آمازون و دیزنی پلاس است.

در Apple TV+ به جای نتفلیکس: «بررسی» نوید سرگرمی عالی را می دهد

به طور معمول، نمایشی که به یک یا دو ستاره هالیوود می بالد خوش شانس است. اما این حماسه حتی ستاره های بیشتری در لیست دارد و در نتفلیکس یا آمازون اجرا نمی شود، بلکه در تلویزیون کوچک اما قدرتمند Apple TV+ اجرا می شود. نکته پخش جریانی ما از قبل برای ماه مارس.

سیب

بیایید با فصل اول شروع کنیم 17 مارس 2023. از 8 قسمت تشکیل شده است. خبر خوب: سه قسمت اول از همان ابتدا روی آنتن خواهند رفت و پس از آن قسمت‌های باقیمانده تا 21 آوریل به صورت هفتگی منتشر خواهند شد. اما به هر حال سریال اسکات زی برنز در مورد چیست که با «سرایت» در سال 2011 روند یک بیماری همه گیر را با دقت به شیوه ای افسرده به نمایش گذاشت و ناگهان در طول همه گیری کووید-19 به جدول بازگشت.

از قبل می دانستید؟ Apple TV+ را می توان به صورت رایگان برای مشتریان جدید آزمایش کرد. اگر بخواهید، 7 روز دسترسی رایگان خواهید داشت (به اپل مراجعه کنید). اگر تا 21 آوریل صبور باشید، می توانید فصل اول “Extrapolations” و خیلی چیزهای دیگر را رایگان تماشا کنید. مهم: فراموش نکنید که به موقع لغو کنید، در غیر این صورت 6.99 یورو در ماه پس از آن پرداخت می شود.

یک مشکل انسانی نه کمتر افسرده کننده و حاد، زیرا در سریال اثرات تغییرات آب و هوا در این سیاره از دیدگاه های مختلف و در داستان های مرتبط. در اینجا توضیح می دهیم که چگونه اپل می تواند از عهده استفاده از چنین مجموعه ای از ستاره ها برآید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در “Extrapolations” نیز، مجموعه ستاره ها از قبل وعده سرگرمی های درجه یک را می دهد. به اختصار به تعدادی از بازیگران سرشناس اشاره می شود: مریل استریپ، ادوارد نورتون، توبی مگوایر، فارست ویتاکر یا کیت “جان اسنو” هرینگتون در کشتی هستند. اپل اکنون اولین نگاهی به سری مورد انتظار در تریلر به ما می‌دهد و در عین حال تاریخ شروع را نیز فاش می‌کند:

از آنجایی که به اصطلاح است “سریال گلچین” این است که هر قسمت اساساً به عنوان یک داستان جداگانه برای خود ایستاده است. ستاره ها احتمالاً همه در همه قسمت ها دیده نخواهند شد.

Apple TV+ را به صورت رایگان امتحان کنید

برون یابی در Apple TV+