سریال آموزش جنسی عجیب و غریب باعث رسوایی شد

برای کانال 4، این با اولین رسوایی – در گذشته آشفته آن – فاصله زیادی دارد صدا و سیما به طرق مختلف سروصدا به پا کردبه عنوان مثال با کالبد شکافی زنده در سال 2002 یا با نمایش دوستیابی برهنه که هنوز هم در حال اجراست، جاذبه برهنه. اتفاقاً برنامه پخش کننده در آلمان بدون VPN در دسترس نیست.

پخش کننده تلویزیونی انگلیسی Channel 4 با نمایشی جدید باعث اعتراض در بریتانیا شده است: برنامه آموزش برهنه بر حقایق برهنه در کلاس تکیه دارد و اکنون مملو از شکایات است.

بسیاری از منتقدان سریال به تفاوت سنی حساس بین دانش آموزان و بزرگسالان برهنه اشاره می کنند – در این زمینه، حتی اتهام پدوفیلیا نیز بلند است. ایان کاتز، مدیر ارشد محتوای کانال 4، این ادعا را به شدت در توییتر رد کرد. (منبع: توییتر)

نتفلیکس همچنین در حال حاضر مجبور است از یک رسوایی جان سالم به در ببرد – یک سریال جدید باعث اعتراضات خشونت آمیز می شود:

با این حال، مفهوم آموزش برهنه همچنین به این معنی است که بزرگسالان در کلاس درس به عنوان نوعی شیء بصری در دسترس دانش آموزان هستند. داوطلبان در طول شش قسمت در مقابل دانش آموزان لباس های خود را درآورده اند. برای نشان دادن تیپ های مختلف بدن. با این حال، این جنبه مورد پسند بسیاری از بینندگان قرار نمی گیرد – در حال حاضر حدود 1300 شکایت به دلیل پخش سریال به تنظیم کننده رسانه بریتانیایی Ofcom ارسال شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این مرجع در برابر این سریال اقدام خواهد کرد یا خیر. (منبع: ددلاین)

کانال 4: ایستگاه تلویزیونی به هیجان عادت کرده است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در بریتانیا، پخش کننده تلویزیونی Channel 4 به خاطر قالب های جسورانه و اغلب افشاگر خود شناخته شده است. با این حال، آخرین سریال که بینندگان را پوست برهنه زیادی نشان می دهد، اکنون اعتراضات شدیدی را به همراه دارد که حتی برای پخش کننده جنجال برانگیز قابل توجه است. دلیلش این هست که مفهوم سری جدید آموزش جنسی آموزش برهنه، که در آن بزرگسالان در کلاس درس جلوی دانش آموزان لباس می پوشند.

آموزش برهنه: سریال برهنه باعث رسوایی می شود

کانال 4 می خواهد دانش آموزان را با آموزش برهنه آشنا کند تصویری مثبت و واقعی از بدن را منتقل کنید. برای این منظور، مجریان برنامه آنا ریچاردسون، ینکا بوکینی و دکتر الکس جورج با نوجوانان 14 تا 16 ساله گفتگو می کنند و در مورد موضوعاتی مانند موهای بدن، جراحی پلاستیک و اختلالات بدشکلی بدن بحث می کنند. (منبع: Channel4)