سرکوب شماره – تلفن ثابت و همراه



اگر می خواهید شماره خود را برای برقراری تماس بدون شناسایی پنهان کنید، بسیار آسان است. حذف دائمی شماره تلفن نیز مشکلی ندارد. و فرقی نمی کند که این کار را با تلفن خانگی یا تلفن همراه خود، با Telekom، Vodafone یا ارائه دهنده دیگری انجام دهید. GIGA به شما نشان می دهد که چگونه انجام می شود.

به عنوان مثال، اگر با شماره ناشناخته ای که در گزارش تماس نمایش داده شده است تماس بگیرید، حتماً باید شماره تلفن خود را پنهان کنید. فراخوان اغلب به عنوان یک رضایت ادعایی برای فروش مورد استفاده قرار می گیرد. اما مطمئنم شما دلایل دیگری را می دانید که چرا نمی خواهید کسی ببیند که این شما بوده اید که تماس گرفته است. ما به شما توضیح می دهیم که چگونه نمایش شماره تلفن خود را غیرفعال کنید.

چگونه شماره تلفن موبایل را بفهمیم:

شماره تلفن خود را یکبار سرکوب کنید – تلفن همراه و تلفن ثابت

اگر می‌خواهید با شخصی تماس بگیرید و شماره تلفن خود را پنهان کنید، ساده‌ترین راه برای انجام این کار در طول فرآیند شماره‌گیری است – با یک کد کلید. با این حال، ممکن است به دلیل اینکه طرف مقابل پذیرش شماره تلفن های ناشناس را متوقف کرده است، ارتباطی دریافت نکنید.

به این صورت است که می توانید یک بار شماره خود را بر روی شخص دیگر پنهان کنید:

  • سیار: روی صفحه کلید وارد کنید ترکیب #31# قبل از شماره تلفنی که باید شماره گیری شود. آ. به عنوان مثال می خواهید با شماره 030-456 67 89 تماس بگیرید، سپس #31#0304566789 را تایپ کنید و سپس روی دکمه شماره گیری کلیک کنید.
  • تلفن ثابت: در شبکه ثابت مشابه است، اینجا شما می دهید قبل از شماره تلفن کلید ترکیبی *31# و سپس دکمه شماره گیری را فشار دهید.

بنابراین در آن است تلفن همراه #31# و در تلفن ثابت *31# – آنها را اشتباه نگیرید، در غیر این صورت شماره شما نمایش داده می شود. اگر فرصت دارید، با وارد کردن شماره تلفن بعد از کد، آن را تست کنید تا بتوانید نتیجه را بررسی کنید.

شماره را برای همیشه مسدود کنید

اگر نمی‌خواهید شماره تلفنتان هنگام تماس نشان داده شود، می‌توانید آن را در تلفن‌های اندروید و آیفون خود تنظیم کنید. بنابراین به جای سرکوب آنها به صورت موردی، انتقال شماره تلفن را به ایستگاه راه دور کاملاً خاموش می کنید.

شماره را برای همیشه در آیفون مسدود کنید:

  • رفتن به “تنظیمات ← تلفن ← ارسال شناسه تماس گیرنده من‘ و عملکرد را غیرفعال می کند.

شماره تلفن خود را در تلفن های هوشمند اندرویدی مخفی کنید:

متأسفانه مسدود کردن مداوم شماره تلفن در اندروید چندان ساده نیست. این به دلیل رابط کاربری متفاوت سازنده ها است.

  • شما پیدا کنید سه نقطه در گوشه سمت راست بالای «برنامه مخاطبین» شما..
  • روی آن ضربه بزنید و سپس روی “ایده ها“.
  • در سامسونگ گلکسی الان میاد”خدمات اضافی ← شناسه تماس گیرنده خود را مشاهده کنید“.
  • در یک وان پلاس به عنوان مثال، زنجیره “حساب‌های تماس → ویژگی‌های بیشتر → شناسه تماس‌گیرنده و انتظار تماس → شناسه تماس‌گیرنده“.
  • در هر دو مورد، می توانید انتخاب کنید که آیا همیشه می خواهید شماره را انتقال دهید یا هرگز.

این باید برای سایر سطوح اندرویدی مشابه باشد. اگر می‌خواهید بعداً دوباره شماره را نشان دهید، همان مراحل را انجام می‌دهید و انتقال شماره تلفن را دوباره فعال می‌کنید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع