سرنوشت زوج اسکیت باز در موزیک ویدیوی دهه 90 چه شد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مدت زیادی می گذرد: اولین آلبوم شگفت انگیز Air “Moon Safari” در سال 1998 دنیای موسیقی پاپ را با صداهای الکترونیکی تکان داد. موزیک ویدیوی تک آهنگ All I Need را دوباره تماشا کردیم و با داستانی تکان دهنده مواجه شدیم.

موزیک ویدیو «All I Need» از Air: این چیزی است که در اواخر دهه 90 احساس می شد

سافاری ماه [Vinyl LP]

بنابراین این رابطه دوام نیاورد، اما حداقل – پس از دهه ها – نوعی آشتی وجود داشت. ملیسا گیبز در این بین تجربه های زیادی داشته و نگرش مثبتی نسبت به زندگی داشته است: «من هنوز در همان شهر زندگی می کنم. من به دانشکده زیبایی رفتم و در سال 2004 سالن خودم را افتتاح کردم. در 28 سالگی ازدواج کردم و طلاق گرفتم. الان 44 ساله هستم، خودم را دوست دارم و سعی می کنم زندگی را به بهترین شکل انجام دهم.”

چیزی که شبیه یک مستند به نظر می رسد در واقع یکی بود – زیرا زن و شوهر در موزیک ویدیو واقعی بودند و سپس در ونتورا، کالیفرنیا زندگی می کرد. اما سرنوشت این دو چه شد؟

گیبس گفت: «مدت زیادی طول کشید تا دوباره آن ویدیو را تماشا کنم. “مارک اولین عشق واقعی من بود و ما با هم دوست نبودیم جدا از هم. بعد از 20 سال همدیگر را داریم دوباره در اینستاگرام ملاقات کرد. اکنون می توانم بگویم که ما هر دو خوشحالیم که این ویدیو را با هم فیلمبرداری کردیم و هنوز همدیگر را برای این لحظه از زندگی خود دوست داریم.”

سافاری ماه [Vinyl LP]

در نظرات یوتیوب چندین پست توسط کاربری به نام وجود دارد ملیسا گیبز برای پیدا کردن او تظاهر می‌کند که دختری است که در این ویدیو دیده می‌شود – و می‌گوید که چه بر سر او و دوست پسرش مارک شد. یک بررسی سریع: او همچنین در اینستاگرام به عنوان “میسی گیبز” فعال است، همچنین این ویدئو را در بیو کوتاه خود ذکر کرده و آن را لینک می کند.

ملیسا گیبز بخش نظرات را غافلگیر می کند: او دختری است که از این ویدیو می آید. (منبع تصویر: اسکرین شات یوتیوب)

“دوست داشتن یک نفر فقط رونق است! شما فقط می خواهید همیشه با آن شخص باشید.» یک زوج جوان در مورد عشق، نحوه آشنا شدنشان در پارک اسکیت و اینکه بودن در کنار یکدیگر به چه معناست صحبت می کنند. ضبط‌های مصاحبه در تصاویر تزیینی خارق‌العاده‌ای از حومه ایالات متحده گنجانده شده است: خانه‌های تک‌خانواده‌ای با چمن‌های آراسته، اتاق‌های نوجوانان پر از پوستر، بچه‌های اسکیت باز در کیف، غروب آفتاب.

چهار و نیم دقیقه موزیک ویدیوی “All I need” اکنون مانند بازگشتی عاشقانه به دوران گذشته به نظر می رسد. بدون گوشی های هوشمند، بدون رسانه های اجتماعی – اواخر دهه 90 آخرین آرامش قبل از عصر کاملاً متصل امروزی بود. دوتایی فرانسوی ایر به همراه خواننده بت هیرش، نه تنها یکی از بهترین آهنگ های دهه را ضبط کردند، بلکه کارگردان مایک میلز را قادر ساخت تا یک موزیک ویدیو برای ابدیت فیلمبرداری کند. این را می توان در کانال رسمی گروه در یوتیوب یافت.

زن و شوهر امروز: آشتی پس از سالها

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/06/2023 02:57