سرعت خودروهای الکترونیکی کاهش یافته است؟ این مدل ها استریمرها را بالا می برند

بنابراین هیبریدی های آلمانی گران قیمت حتی گران تر هستند – و می توانند از نظر فنی با برندهای چینی هماهنگ نیست. کم کم، پلاگین هیبریدی ها می توانند موفقیت (اقتصادی) خودروهای الکتریکی خالص را به خطر بیندازند. برای سگ های برتر آلمانی، چین از یک الاغ طلایی به سنگ آسیاب دور گردن آنها تبدیل می شود.

این مشکل تنها بر وسایل نقلیه الکتریکی خالص (BEV) تأثیر نمی گذارد. تجارت با پلاگین هیبریدی (PHEV) به ویژه تحت فشار چشمگیری است: فولکس واگن نسبت به سال قبل در همان سطح باقی مانده است. با این حال، دو سال قبل از آن، سهم بازار PHEV در چین هنوز 17 درصد بود. 2.8 درصد باقی مانده است. BMW نیز دو رقمی، برند VW را از دست داده است آئودی اما بدترین ضربه را می‌زند: طبق آمار ارائه‌دهنده خدمات داده MarkLines، شرکت مستقر در اینگولشتات همچنان این کار را انجام می‌دهد. 0.2 درصد از بازار از (منبع: Handelsblatt).

مشکل: تولید کنندگان آلمانی سال ها پول زیادی را برای توسعه PHEV سرمایه گذاری کرده اند. آنها باید شرایط اروپا را برآورده کنند. بیشتر از برد 80 کیلومتر کاملا برقی بنابراین معمولا شامل نمی شود. در حالی که در آلمان از ابتدای سال هیچ یارانه ای برای هیبریدی ها پرداخت نشده است، این ارزش ها دیگر برای پرداخت یارانه در چین نیز کافی نیستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

چین همچنین در مورد خودروهای صرفاً الکتریکی حرفی برای گفتن دارد:

PHEV های آلمانی نمی توانند به روند خود ادامه دهند: تولیدکنندگان چینی در حال عقب نشینی هستند

در دنیای خودرو، راهی برای دور زدن چین وجود ندارد. این کشور بزرگترین بازار فروش خودرو در جهان است. ولی خودروهای برقی چینی اجرا کن در عین حال مدل هایی از فولکس واگن، مرسدس بنز، بی ام و و شرکت پایین تر از رتبه

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

خودروسازان آلمانی با آزمون سختی روبرو هستند. در حالی که خودروهای برقی خالص به طور فزاینده ای مهم – و سودآورتر می شوند – خودروهای پلاگین هیبریدی در حال پخش شدن هستند. بسیاری از فناوری های گران قیمت در کشتی وجود دارد، اما به ندرت مشتریان علاقه مندی وجود دارند. یک برند آلمانی اکنون عواقب شدیدی را متحمل شده است.

تحرک

مشکل برندهای آلمانی: پلاگین هیبریدی سد راه خودروهای برقی است

فردیناند دودنهوفر، کارشناس خودرو توضیح می دهد که معجزه ای سخت نیست: چینی ها مواد بیشتری را با پول کمتر عرضه می کنند. برندهای آلمانی اکنون در مسیر جایگاه قوی خود در موتورهای احتراقی قرار می گیرند که در مسیر اعتبار با درایوهای برقی ایستاده است.

بند ناف بر این اساس کشیده می شود: ما بازار پلاگین هیبریدی را به تولیدکنندگان داخلی واگذار می کنیم. سخنگوی آئودی به Handelsblatt توضیح داد. آنچه که در مورد توسعه برای خودروسازان آلمانی تلخ است این است که بازار خودروهای پلاگین هیبریدی در چین دو سال آینده است. تقریبا 500 درصد افزایش یافته است. اما برندهای محلی از این سود می برند – بالاتر از همه BYD که به تنهایی مالک 62 درصد بازار PHEV است.