GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA
GIGA توصیه می کند
محبوب در بین خوانندگان GIGA
بند ناف بر این اساس کشیده می شود: ما بازار پلاگین هیبریدی را به تولیدکنندگان داخلی واگذار می کنیم. سخنگوی آئودی به Handelsblatt توضیح داد. آنچه که در مورد توسعه برای خودروسازان آلمانی تلخ است این است که بازار خودروهای پلاگین هیبریدی در چین دو سال آینده است. تقریبا 500 درصد افزایش یافته است. اما برندهای محلی از این سود می برند – بالاتر از همه BYD که به تنهایی مالک 62 درصد بازار PHEV است.
فردیناند دودنهوفر، کارشناس خودرو توضیح می دهد که معجزه ای سخت نیست: چینی ها مواد بیشتری را با پول کمتر عرضه می کنند. برندهای آلمانی اکنون در مسیر جایگاه قوی خود در موتورهای احتراقی قرار می گیرند که در مسیر اعتبار با درایوهای برقی ایستاده است.
در دنیای خودرو، راهی برای دور زدن چین وجود ندارد. این کشور بزرگترین بازار فروش خودرو در جهان است. ولی خودروهای برقی چینی اجرا کن در عین حال مدل هایی از فولکس واگن، مرسدس بنز، بی ام و و شرکت پایین تر از رتبه
این مشکل تنها بر وسایل نقلیه الکتریکی خالص (BEV) تأثیر نمی گذارد. تجارت با پلاگین هیبریدی (PHEV) به ویژه تحت فشار چشمگیری است: فولکس واگن نسبت به سال قبل در همان سطح باقی مانده است. با این حال، دو سال قبل از آن، سهم بازار PHEV در چین هنوز 17 درصد بود. 2.8 درصد باقی مانده است. BMW نیز دو رقمی، برند VW را از دست داده است آئودی اما بدترین ضربه را میزند: طبق آمار ارائهدهنده خدمات داده MarkLines، شرکت مستقر در اینگولشتات همچنان این کار را انجام میدهد. 0.2 درصد از بازار از (منبع: Handelsblatt).
خودروسازان آلمانی با آزمون سختی روبرو هستند. در حالی که خودروهای برقی خالص به طور فزاینده ای مهم – و سودآورتر می شوند – خودروهای پلاگین هیبریدی در حال پخش شدن هستند. بسیاری از فناوری های گران قیمت در کشتی وجود دارد، اما به ندرت مشتریان علاقه مندی وجود دارند. یک برند آلمانی اکنون عواقب شدیدی را متحمل شده است.
بنابراین هیبریدی های آلمانی گران قیمت حتی گران تر هستند – و می توانند از نظر فنی با برندهای چینی هماهنگ نیست. کم کم، پلاگین هیبریدی ها می توانند موفقیت (اقتصادی) خودروهای الکتریکی خالص را به خطر بیندازند. برای سگ های برتر آلمانی، چین از یک الاغ طلایی به سنگ آسیاب دور گردن آنها تبدیل می شود.