سخت افزار جدید PS5 بالاخره در آمازون عرضه شد

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/05/16 02:20 صبح

تا به حال، اگر یک PS VR2 می‌خواستید، باید خودتان سخت‌افزار VR را از دایرکت استور سونی می‌خریدید – و از جمله موارد دیگر، با حساب PlayStation خود ثبت نام می‌کردید. به این ترتیب، سونی احتمالاً می‌خواست مطمئن شود که سخت‌افزار دوباره بلافاصله پس از انتشار و در eBay و سایر پورتال‌ها توسط اسکالپرها خریداری نمی‌شود. گران تر فروخته شد تبدیل می شود.

پلی استیشن VR2

علاوه بر این، سونی در حال حاضر نیز اجازه می دهد مشتریان بدون حساب PSN خرید هدست واقعیت مجازی که می خواهند دستگاه را برای شخص دیگری هدیه بگیرند. تا اینجا، این می توانست یک مانع باشد، به خصوص برای والدینی که فرزندانشان در پلی استیشن در حال حرکت هستند.

از آنجایی که رقابت به عنوان محرک کسب و کار شناخته شده است، می توان فرض کرد که این موضوع نیز وجود خواهد داشت قیمت PS VR2 در آینده کاهش خواهد یافت. زمانی که افت قیمت شروع خواهد شد هنوز در حال حاضر باز است.

اگرچه چند ماهی است که PS VR2 به طور رسمی در دسترس است، اما هدست واقعیت مجازی پلی استیشن 5 تاکنون فقط مستقیماً از سونی در دسترس بوده است. که اکنون در حال تغییر است. سونی بالاخره متوجه شد که زمان آن فرا رسیده است که سخت افزار جدید PS5 خود را از طریق سایر ارائه دهندگان از جمله آمازون، مدیا مارکت یا ساترن بفروشد.

پلی استیشن 5

PS VR2 دیگر به طور انحصاری توسط سونی فروخته نمی شود

آیا نسل دوم VR سونی برای پلی استیشن خوب است؟ همکار ما Josua هدست را برای شما امتحان کرد و اولین نتیجه را گرفت:

دلایل بیشتر برای فروش رایگان PS VR2

فکر می کنید واقعیت مجازی تنها چند سالی است که وجود دارد؟ شوخی میکنی جدی میگی! این فناوری قبلاً در دهه 90 در بازی ها استفاده می شد:

دلیل بالقوه دیگری که سونی اکنون فروش PS VR2 را به سایر تامین کنندگان گسترش می دهد: ارقام فروش – پس از شروع اولیه اولیه – ممکن است وجود نداشته باشد.

باید دید که آیا سونی از این طریق می‌تواند قطار VR را روی PS5 راه اندازی کند یا خیر. با این حال، تا کنون، به نظر می رسد اکثر بازیکنان پلی استیشن 5 به سراغ PS VR2 نرسیده اند. با قیمت فعلی حدود 600 یورو، این تعجب آور نیست.



منبع

اما به نظر می رسد اکنون از این خطر جلوگیری شده است. زیرا از این پس بازیکنان پلی استیشن می توانند PS VR2 را از سایر ارائه دهندگان مانند آمازون، MediaMarkt و Saturn را بخرید. PS VR2 در حال حاضر در اینجا نیز 599 یورو قیمت دارد، در یک بسته با Horizon: Call of the Mountain 649 یورو (مشاهده در آمازون).