ست Zelda Tears of the Kingdom: Desert Set را پیدا کنید


اگر در بازی Zelda: Tears of the Kingdom’s Gerudo Desert بیرون و در اطراف هستید، بعدازظهرها با دمای بالا دست و پنجه نرم خواهید کرد. گرما تضمین می کند که شما به طور مداوم امتیازهای زندگی را از دست می دهید. گرما را با ست زره صحرا تحمل کنید. در این راهنما می توانید دریابید که مجموعه کامل را از کجا پیدا کنید.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

سربند بیابانی

هدبند صحرا را می توان با قیمت 450 روپیه در بازار کویر خریداری کرد. بازار کویر درست در وسط بین اصطبل کانیون و شهر گرودو قرار دارد. برای جلوگیری از گرما، بهتر است صبح یا شب به بازار کویر بروید. با این حال، شب ها در بیابان بسیار سرد می شود، بنابراین به لباس های زمستانی نیاز خواهید داشت که احتمالاً قبلاً دارید.

پس از ورود به صحرای Gerudo، یک اجاره فوک شنی پیدا خواهید کرد. با مهر شنی در کمترین زمان به بازار کویر خواهید رسید. در آنجا، در نزدیکی واحه، جایگاه زرهی سایگا را خواهید دید که هدبند صحرا را می فروشد.

هدبند کویر را می توانید از بازار کویر خریداری کنید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
هدبند کویر را می توانید از بازار کویر خریداری کنید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

Desert Pauldrons و Desert Leg Armor

می توانید دو قسمت دیگر Desert Set را در Gerudo Town خریداری کنید. اینجا، در شرق شهر، باشگاه مخفی Gerudo وجود دارد که پوشاک مردانه را ارائه می دهد. با این حال، درب باشگاه مخفی Gerudo باز نمی شود و شما باید راه دیگری برای ورود پیدا کنید. بنابراین، پس از ورودی اصلی شهر، مستقیماً به سمت چپ به چشمه ای که آب در زیر زمین جاری است نگاه کنید. اگر هنوز داستان Gerudo را به پایان نرسانده اید، شهر کمی متفاوت به نظر می رسد، اما راه به باشگاه مخفی Gerudo یکسان است.

شما باید به اینجا بپرید تا راهی را در زیر شهر به باشگاه مخفی Gerudo بیابید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
شما باید به اینجا بپرید تا راهی را در زیر شهر به باشگاه مخفی Gerudo بیابید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

به داخل چاه بپرید و تخته سنگ سمت چپ را نابود کنید. مسیر را دنبال کنید و سنگ های بیشتری را از سر راه پاک کنید. سپس به سمت چپ می رود، جایی که باید دو سنگ دیگر را از بین ببرید. سپس دوباره به چپ بپیچید. شش ستون برجسته نشان می دهد که شما درست می گویید. بین ستون ها بایستید و از پرش سقفی برای فرود مستقیم در باشگاه مخفی Gerudo استفاده کنید. در اینجا می توانید زره شانه صحرا را با قیمت 1300 روپیه و زره پای صحرا را با قیمت 650 روپیه خریداری کنید.

اگر با وجود توضیحات در پیدا کردن باشگاه مخفی Gerudo مشکل دارید، می توانید مسیر را دوباره در ویدیوی زیر مشاهده کنید!

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع