ستارگان تلویزیونی دهه 90/2000: امروز اینگونه به نظر می رسند

… پیرمرد 86 ساله هنوز هم بیکار نیست، حتی اگر مستقیماً در تلویزیون نباشد.

… شما هنوز هم می توانید او را در تلویزیون ببینید، اما در میهن اتریشی اش.

سونیا زیتلو: در دهه 90، برنامه‌های گفتگوی بعدازظهر بی‌شماری، از جمله «سونجا» بین سال‌های 1997 و 2001 در روز 1 شنبه وجود داشت.

این همه ستاره تلویزیونی دهه 90 و 2000 امروز چه می کنند؟ و در واقع قهرمانان تلویزیون آلمان در حال حاضر چگونه به نظر می رسند؟ ما پاسخ ها را داریم.

شما مطمئنا یکی از آن موجودات کنجکاوی هستید که دوست دارید آلبوم عکس مادربزرگ را ورق بزنید. وقتی شروع به جستجوی آن می کنیم هیجان انگیزتر می شود ستارگان تلویزیونی دهه 90 و 2000 بروید و پرتره های آنها را از روزهای گذشته کشف کنید. بیایید با بلوندی شروع کنیم که در آن زمان فرشته عروسی در RTL شد …

هایکه ماکاتش: “دختر حرفه ای” کار تلویزیونی خود را در کانال موسیقی VIVA در سال 1993 آغاز کرد.

… امروز خلبان آموزش دیده در RTL پرواز می کند و از سال 2004 کمپ جنگل را اداره می کند که رسماً به عنوان “من یک ستاره هستم – مرا از اینجا بیرون کن!”

ماریکه آمادو: به مدت هشت سال، زن هلندی پر جنب و جوش بین سال های 1990 تا 1998، برنامه “Mini Playback Show” را در RTL مدیریت می کرد.

لیندا دی مول: از سال 1992، هلندی ها “عروسی رویایی” را در RTL تعدیل کردند …

… امروز او هنوز یک بازیگر شناخته شده و پرمشغله است.



منبع

… امروز ما Schanze را بیشتر روی صحنه می بینیم تا در تلویزیون.

… امروزه اغلب می توانید آنها را پیدا کنید، به خصوص در زمین گلف.

مایکل شانزه: این بازیگر، مجری، خواننده، آهنگساز و نویسنده آلمانی تا سال 1995 با “Flitterabend” در ARD به مناطق مشابه سفر کرده بود. فقط در اینجا این زوج ها قبلاً ازدواج کرده بودند …

ورنر شولزه-اردل: بین سال‌های 1993 تا 2003، این شومستر سرشناس دوئل خانوادگی را در RTL مدیریت کرد و 2700 برنامه باورنکردنی ساخت.

آرابلا کیسباور: او که در وین به دنیا آمد، بین سال‌های 1994 تا 20024 برای بینندگان تلویزیون آلمانی از طریق برنامه‌های گفتگوی همنامش در ProSieben شناخته می‌شود.

ژان پوتز: بی شباهت به یک “پروفسور دیوانه”، بومی شهر کلن، “Hobbythek” را برای چندین دهه تا سال 2004 در WDR ارائه کرد …

… امروز پس از نسخه های جدید جدا شده در سال های اخیر، دیگر مستقیماً جلوی دوربین دیده نمی شود.

… امروز 74 ساله همه چیز را کمی آسان تر می کند.