سامسونگ و شیائومی شانسی ندارند

جدیدترین تلفن همراه هواوی در ویدیوی دستی ما:

هواوی می خواهد مستقل تر شود

شیائومی سرمایه گذاری می کند با توجه به اطلاعات بیشتر و بیشتر در فناوری های 5G این شرکت چینی ظاهراً در تلاش است تا چندین پتنت هواوی را که قبلاً اعطا شده اند، باطل کند. سازندگان دیگری مانند ZTE، LG، Nokia، Ericsson، Datang و Oppo نیز در بین ۱۰ شرکت برتر قرار دارند.

اگرچه هواوی برای مدت طولانی تحت تحریم ایالات متحده بوده و بنابراین دسترسی کمی به فناوری های 5G دارد، این شرکت چینی همچنان موفق شده است اختراعات 5G با 14.59 درصد در وهله اول غیرقابل تصرف هستند ماندن. کوالکام (10.04 درصد) و سامسونگ (8.80 درصد) در جایگاه های دوم و سوم قرار دارند که تا حدودی عقب تر هستند. آنها بسیار عقب تر از تولید کننده چینی هستند (منبع: mydrivers).

این در حال حاضر شرایط سختی برای هواوی است، زیرا اگرچه این شرکت چینی دارای بسیاری از پتنت های 5G است و تکنولوژی با آن تسلط پیدا می کند، می تواند از آنها در خود گوشی های هوشمند استفاده نکنید، بدون نیاز به دسترسی به فناوری های ایالات متحده. بر این اساس، گوشی های هوشمند مدرن هواوی فاقد مودم 5G هستند. اما هواوی با زیرساخت ها امتیاز می گیرد و سعی می کند در کشورهایی مانند آلمان فعال بماند. اما باد مخالف اتحادیه اروپا نیز در حال افزایش است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اگرچه هواوی تحت تحریم ایالات متحده است و باید با محدودیت های شدید زندگی کند، اما این مانع از توسعه و ثبت اختراع فناوری های مهم توسط شرکت چینی نمی شود. رقابت نمی تواند ادامه پیدا کند.

هواوی

هواوی پیشتاز ثبت اختراعات 5G است

از زمان ممنوعیت ایالات متحده، هواوی می خواست مستقل تر از فناوری های ایالات متحده شود و همچنین پول زیادی را برای رسیدن به این هدف سرمایه گذاری می کند. با این حال، فناوری های مدرن را نمی توان به سادگی کپی کرد و بدون نقض حق ثبت اختراعات ایالات متحده به این سرعت استفاده کرد. به همین دلیل است که دستگاه های هوآوی همچنان فاقد ماژول های 5G هستند. ما واقعاً هیجان زده هستیم که ببینیم وضعیت هواوی چگونه پیش می رود و قطعاً آن را برای شما زیر نظر خواهیم داشت.