سامسونگ باید مداخله کند: ویژگی جدید اندروید در حال خاموش شدن است

گوگل نسخه اندروید خود را به طور خاص برای دستگاه هایی با نمایشگرهای بزرگ توسعه داده است که سامسونگ مستقیماً با Galaxy Z Fold 4 آن را پذیرفته است. یک ویژگی واقعا کاربردی در آنجا وجود دارد، اما اگر لانچر دیگری نصب کنید، سامسونگ آن را خاموش می کند. دلیل خوبی برای آن وجود دارد.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ در موارد خاصی نوار وظیفه را خاموش می کند

اگر از Galaxy Z Fold 4 یا تبلت سامسونگ استفاده می کنید که قبلاً اندروید 12L دارد، مطمئناً از نوار وظیفه تازه معرفی شده راضی خواهید بود. این به شما امکان می دهد به سرعت به برنامه ها در هر کجا دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. سامسونگ رابط کاربری One UI خود را طوری تنظیم کرده است که نوار وظیفه همیشه به صورت بهینه نمایش داده شود. اما اگر لانچر دیگری را روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب کنید، پس سامسونگ نوار وظیفه را خاموش می کند (منبع: SamMobile).

چیزی که در ابتدا به نظر می رسد که انگار سامسونگ می خواهد از این عملکرد فقط با لانچر خود استفاده کند، در واقع دلیل خوبی دارد. اگر لانچر دیگری نصب کنید، برای نوار وظیفه اندروید 12L جدید بهینه سازی نشده است و همچنین در مواقعی که اضافی یا حتی آزاردهنده است، آن را نمایش می دهد. به همین دلیل است که سامسونگ آنها را به طور خودکار خاموش می کند. از طریق تنظیمات می توانید عملکرد را دوباره فعال کنید، اگر همچنان می خواهید از نوار وظیفه استفاده کنید. پس طوری غیر فعال نمیشه که دیگه اصلا قابل استفاده نباشه. اگر توسعه دهندگان لانچر را مطابق با Android 12L تطبیق دهند، همه چیز می تواند همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

گفته می شود این واقعیت که نوار وظیفه جدید به طور کامل کار نمی کند به دلیل اندروید 12L و بهینه سازی است که تا به حال کوچکترین جزئیات انجام نشده است. این منجر به مشکلات نمایش می شود. کاملاً ممکن است تا زمان معرفی تبلت پیکسل، گوگل مشکل را حل کند. سپس سامسونگ برای حل مشکلات گوگل مجبور نیست چیزی را خاموش کند.

در این ویدیو شما را با گوشی های تاشو سامسونگ آشنا می کنیم:

مشکل از اندروید 12L است