سامسونگ این گام را برمی دارد تا قیمت Galaxy Z Flip 5 را ثابت نگه دارید یا نیاز به تقویت بیش از حد نداشته باشید. با وجود این ترفند، قیمت گلکسی اس 23 100 یورو افزایش یافت (به آمازون مراجعه کنید). اگر سامسونگ مستقیماً از 256 گیگابایت استفاده می کرد، باید 1000 یورو مستقیماً برای Galaxy S23 پرداخت می کردید.

این چیزی است که تلفن های هوشمند گلکسی S23 فعلی سامسونگ می توانند انجام دهند:

Samsung Galaxy Z Fold 5 با نمایشگر خارجی بزرگ

سامسونگ با ارزان‌ترین گلکسی اس 23، مصالحه‌ای را انتخاب کرده است که می‌تواند در بلندمدت بر عملکرد گوشی‌های هوشمند برتر تأثیر بگذارد. سامسونگ می خواهد دقیقاً همان سازش را با گوشی هوشمند دیگری انجام دهد. هدف حفظ قیمت در محدوده است.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy Z Flip 5 با ذخیره سازی کندتر

این ممکن است در ابتدا مشکل بزرگی به نظر نرسد، زیرا فضای ذخیره سازی UFS 3.1 در ترکیب با اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز عملکرد بسیار بالایی را تولید می کند، همانطور که هنگام آزمایش گلکسی S23 با 128 گیگابایت متوجه شدم. ولی در دراز مدت این می تواند به یک نقطه ضعف تبدیل شود. سامسونگ به مدت پنج سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را ارائه می‌کند و روند این است که افراد بیشتری از تلفن‌های خود برای مدت طولانی استفاده می‌کنند. بنابراین، یک مدل 128 گیگابایتی گلکسی اس 23 می‌تواند در عرض چهار سال از مدل 256 گیگابایتی پایین‌تر باشد و چندان قدرتمند نباشد. بر این اساس، هزینه اضافی 50 یورویی ارزش آن را دارد که نه تنها بیشتر، بلکه ذخیره سازی سریعتر را نیز دریافت کنید.

اخیراً اعلام شد که سامسونگ نمایشگر خارجی بسیار بزرگتری را در گلکسی زد فولد 5 نصب خواهد کرد. این به شما این امکان را می دهد که اگر نمی خواهید گوشی هوشمند را باز کنید، بهتر از آن استفاده کنید. بسیاری دیگر از تولیدکنندگان چینی در مسیر مشابهی حرکت می کنند. بنابراین سامسونگ مجبور است دوباره این کار را انجام دهد تا از رقبا پیشی نگیرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.