برنامه Galaxy Enhance X اکنون در دسترس است برای گلکسی S23، Galaxy S23 Plus و Galaxy S23 Ultra موجود است. در آینده، سایر گوشی های هوشمند سامسونگ مانند دستگاه های سری S22 نیز اضافه خواهند شد. با این حال، برنامه 85 مگابایتی را فقط می توان از فروشگاه گلکسی (مشاهده در فروشگاه گلکسی)، فروشگاه برنامه های خود سامسونگ، دانلود کرد. برنامه سامسونگ را نمی توان در فروشگاه Google Play پیدا کرد.

سه گوشی هوشمند جدید سامسونگ در مورد دوربین هیچ سازشی نمی کند. گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و به خصوص گلکسی اس 23 اولترا حتی خواستارترین عکاسان گوشی های هوشمند را خوشحال می کند. با این حال، گاهی اوقات می‌توان به کمک بیشتری برای تبدیل یک عکس لرزان به یک شاهکار تیز نیاز داشت. سامسونگ هم این را می داند و یکی دارد برنامه عکس جدید منتشر شده.

Galaxy Enhance-X: سامسونگ برنامه عکس جدیدی را برای Galaxy S23 معرفی می کند

سامسونگ تنها در ابتدای فوریه سری گلکسی S23 را معرفی کرد. اما کره جنوبی در حال حاضر بر روی جانشین کار می کنند. او باید دوباره به جای تراشه های کوالکام به پردازنده های اگزینوس تکیه کند. در نهایت، این می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه های سامسونگ و سرمایه گذاری منابع مالی عرضه شده در گلکسی S24 در حافظه رم و داده های بیشتر شود.

سامسونگ اپلیکیشن عکس جدیدی را برای گلکسی اس 23 منتشر کرده است. این یک بازی کودکانه است و برای استفاده از عکس های فوری – با کمک هوش مصنوعی، به دانش عکاسی زیادی نیاز ندارید. اگر می خواهید برنامه جدید سامسونگ را دانلود کنید، آن را در فروشگاه Google Play پیدا نخواهید کرد.

سامسونگ الکترونیکس

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع