ساعت هوشمند گوگل واقعاً موفق است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در حالی که گوگل درباره موفقیت یا شکست پیکسل واچ اظهار نظری نکرده است، با گوشی های پیکسل متفاوت به نظر می رسد. در اینجا، ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت اخیراً اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند پیکسلی در سال 2022 بهترین فروش را خواهند داشت. موفقیت بعدی با پیکسل فولد دنبال می شود.

با پیکسل واچ، گوگل برای اولین بار ساعت هوشمند خود را عرضه می کند. این گروه ترجیح می دهد خود را حفظ کند، چه خوب یا بد بفروشد. اما یک شخصیت کلیدی قابل مشاهده در عموم را نمی توان رد کرد – و این کاملا آشکار است.

گوگل

Pixel Watch: برنامه به نقطه عطف خود می رسد

در این ویدیو می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره Pixel Watch مشاهده کنید:

با این وجود امکان پذیر است تقریباً تخمین بزنید که چند واحد از ساعتی که گوگل قبلاً فروخته است. این به دلیل برنامه Pixel Watch مرتبط است. با Wear OS 3.0، برای تولیدکنندگان اجباری شد که یک برنامه همراه را ارائه دهند و دیگر فقط به ویژگی‌های خود Wear OS اعتماد نکنند.

اینکه چه تعداد از مشتریان آگاهانه ساعت هوشمند را انتخاب کرده اند، سوال دیگری است. تعداد زیادی احتمالاً یک پیکسل واچ را در نظر خواهند گرفت افزودنی رایگان به گوشی هوشمند Pixel 7 Pro دریافت شده. گوگل ساعت هوشمند موجود در بسته را پیش خرید کرده بود.

در فروشگاه Google Play، برنامه Pixel Watch به تازگی به یک نقطه عطف مهم رسیده است: 500000 کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند (منبع: پلی استور). اگرچه این بدان معنا نیست که گوگل توانسته است پیکسل واچ را نیم میلیون بار بفروشد، اما تعداد دانلودها یک شاخص کلیدی است. بدون داشتن یک پوشیدنی گوگل، این برنامه به سادگی بی فایده است.

Google Pixel Watch در یک نگاه

گوگل: گوشی های پیکسل فروش خوبی دارند

مشتریان ساعت های هوشمند از اکتبر سال گذشته حق انتخاب بیشتری داشتند. برای اولین بار، آنها می توانند ساعتی را مستقیماً از گوگل، توسعه دهنده سیستم عامل Wear OS نصب شده انتخاب کنند. آیا اولین ساعت پیکسل موفق است یا نه گوگل تاکنون در این مورد سکوت کرده است.