سازنده ژاپنی اکنون می خواهد بداند

در حالی که یکی از تولیدکنندگان خودروهای الکترونیکی در چین، مدل‌های جدیدی را پس از دیگری وارد بازار می‌کند، مردم کشور اصلی بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان مردد هستند. برندهای ژاپنی مانند تویوتا شروع را از دست دادند. به دور از سگ برتر، هوندا اکنون می خواهد همه چیز را پیش ببرد.

تحرک

پس از شروع دیرهنگام خودروهای الکترونیکی: هوندا به وفور پول خرج می کند

با این حال، حتی با این سرمایه گذاری های کلان، هوندا احتمالاً در آینده قابل پیش بینی از موتور احتراقی خارج نخواهد شد. طبق گفته Mibe، موتورهای احتراقی احتمالا حداقل تا سال 2040 عرضه خواهند شد. با این وجود، هدف ژاپنی ها از قبل روشن است: «در حالی که ما به سمت بی طرفی CO2 حرکت می کنیم، روی آن تمرکز می کنیم. برقی شدن و تا سلول های سوختی. آنها هستند دو مؤلفه اصلی تحرک آینده.»

هوندا در درجه اول می خواهد خط تجاری خود را توسعه دهد که مسئولیت توسعه خودروهای الکتریکی و همچنین توسعه خودروهای الکتریکی را بر عهده خواهد داشت. باتری های مستقل گام بعدی همچنین می تواند راه اندازی خودتان باشد شبکه شارژ بر اساس مدل سوپرشارژر تسلا صف به گفته Mibe، زیرساخت شارژ “در جایی که باید برای مشتریان ما باشد” نیست (منبع: رویترز).

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تا کنون، مشتریان هوندا تنها در صورتی می توانند بین گزینه های هیبریدی مختلف یکی را انتخاب کنند که موتور احتراقی خالص را نخواهند. آیا شروع یک خط جدید کسب و کار با یک برند جدید برق باید دست به دست هم داد معلوم نیست. همچنین مشخص نیست که آیا بخشی از این پول قبلاً برای همکاری خودروهای الکترونیکی با سونی در نظر گرفته شده است یا خیر.

با این حال، رئیس هوندا هنوز هیچ برنامه مشخصی برای مدل های الکتریکی جدید اعلام نکرده است. تا به حال هوندا در ابتدا فقط یک خودروی الکترونیکی دارد، کامپکت هوندا ای. در حال حاضر دو خودروی کاملاً الکتریکی دیگر برای سال 2024 برنامه ریزی شده است. شاسی بلند Prologue قرار است در ایالات متحده عرضه شود، همانطور که یک بازسازی الکتریکی از Acura ZDX نیز وجود دارد. این SUV سایز متوسط ​​تا سال 2013 تحت برند آکورا متعلق به هوندا ظاهر می شد.

آنچه ژاپن برای موتورهای احتراقی است، چین برای خودروهای الکترونیکی بیشتر و بیشتر می شود:

سازنده ژاپنی: احتراق خاموش مدت زیادی است که در راه است

40 میلیارد دلار هوندا می خواهد استراتژی الکتریکی خود را در سال های آینده تا سال 2030 افزایش دهد. رئیس هوندا، توشیهیرو میبه آن را رسمی کرد. هوندا قرار است تا چند سال آینده از این پول استفاده کند یک دوره آموزشی الکترونیکی برگزار کنید تبدیل شود، اما نه منحصرا.