سازنده افسانه ای بالاخره شروع به کار کرد

سوبارو با مدل Solterra اولین خودروی الکتریکی خود را در بازار اروپا عرضه کرده است. بر اساس بیانیه ای، این شاسی بلند الکتریکی از نمایندگی ها در دسترس است. قیمت شروع مفتخریم 57490 یورو از جمله موارد دیگر، برد WLTP تا 466 کیلومتر، شارژ سریع تا 150 کیلووات و توقف شارژ 30 دقیقه ای برای شارژ باتری 71.4 کیلووات ساعتی از 10 تا 80 درصد است. پوشش دوربین 360 درجه و صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی استاندارد است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
در واقع، هیچ چیز مانع پیشرفت نیست. اما سوبارو احتمالا در این کشور خواهد بود متقاعد کردن مجبور به استطاعت زیرا سوبارو سولترا از پلتفرم e-TNGA با bZ4X تویوتا مشترک است. با این حال، شباهت فنی – و همچنین ظاهراً آشکار – مهر تأیید نیست. e-SUV مجبور به فراخوانی در سراسر جهان شد و تولید آن به دلیل مشکلات چرخ‌های شل متوقف شد. اخیراً تویوتا دوباره خطا را تحت کنترل درآورده است. بنابراین، شروع بعدی سوبارو می تواند از بین برود – یا اطمینان حاصل شود که هر مشکلی با جدیت بیشتری بررسی می شود.



منبع

دو موتور الکتریکی، هر کدام یکی در محورهای جلو و عقب، این کار را فراهم می کند تمام چرخکه سوبارو به آن معروف است. سال‌هاست که این خودروساز بیشترین خودروهای سواری با چهار چرخ متحرک را در جهان فروخته است، این خودروها به نوعی اسب سرگرمی سنتی سوبارو هستند. این به سوبارو تخصص در عملکردی می‌دهد که مانند گذشته به ندرت با وسیله نقلیه آفرود سبک زندگی به نام SUV مورد پسند قرار می‌گیرد.

Solterra از سوبارو یک معامله نیست، اما مقایسه قیمت با موتورهای احتراقی برای خودروهای الکتریکی بسیار مهم است:

بستگان تویوتا: سنگ آسیاب برای سوبارو سولترا؟

یک ماشین الکتریکی به چه چیزی نیاز دارد؟ بدون سازش در مقایسه با موتور احتراقی، قیمت مقرون به صرفه، برد مناسب و شارژ سریع – همه مهم هستند. اما نگاهی به بازار نشان می‌دهد: در حال حاضر، بخشی از دستور العمل موفقیت خودروهای الکترونیکی این است که آنها دوست دارند که باشند. ماشین شاسی بلند شاید. این دقیقاً همان چیزی است که یک تولید کننده در حال حاضر به نمایش می گذارد که بسیاری از آنها واقعاً در ساعت خود ندارند.

سوبارو اولین خودروهای الکترونیکی را به مسابقه می فرستد

وقتی به خودروهای الکتریکی فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند تسلا به عنوان نام مرتبط با خودروهای الکتریکی است. در این میان، بسیاری از تولید کنندگان مشهور مدت هاست که ابتکارات الکتریکی خود را آغاز کرده اند. با این حال، یکی در حال حاضر با اولین استرومر شروع شده است. این سازنده افسانه ای از پیش مقدر شده است که با خودروهای الکترونیکی – در حال حاضر – دوباره برای خود نامی دست و پا کند.