سازنده آیفون یک قدم جلوتر است

اما دقیقاً چگونه باید اندازه گیری غیرتهاجمی قند خون انجام شود؟ تاکنون معمولاً برای این کار باید خون گرفته می شد. اپل در حال کار بر روی یکی برای این است تراشه فوتونیک سیلیکونی. سپس با کمک طیف‌سنجی جذب نوری، او باید نور لیزر را به زیر پوست بفرستد تا در نهایت بتواند غلظت گلوکز را در بدن تعیین کند.

انقلاب برای همه کاربران ساعت هوشمند

اپل بیش از یک دهه است که روی یک ویژگی بسیار خاص کار می کند. دیر یا زود این می تواند یک انقلاب واقعی ساعت هوشمند ایجاد کند و به میلیون ها نفر کمک کند. حالا اپل یک قدم فراتر رفته است.

سیب

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما از قبل می توان گفت که چنین ساعت هوشمندی یک انقلاب کوچک باعث می شود. فناوری اپل نه تنها برای بیماران دیابتی موهبتی خواهد بود، بلکه در نهایت می تواند به شناسایی زودهنگام بیماری و مبارزه با آن با مشورت پزشکان کمک کند.

حتی قبل از اینکه اولین اپل واچ روشن شود، اپل شروع به کار بر روی عملکردی مبتکرانه کرد که در آینده برای ساعت‌های هوشمند و کاربرانشان مفید خواهد بود. به طور خاص: اپل از زمانی که شرکت “RareLight” را تأسیس کرد، روی یک فناوری غیرتهاجمی برای اندازه گیری قند خون تحقیق کرده است. سال 2010 خرید. پروژه مربوطه بلافاصله پس از آن توسط استیو جابز، بنیانگذار و مدیر عامل اپل، که در سال 2011 درگذشت، راه اندازی شد. مارک گورمن، گزارشگر معروف اپل و گزارشگر بلومبرگ، این موضوع و موارد دیگر را در آخرین گزارش خود فاش می کند (منبع: بلومبرگ).

اپل واچ با نظارت بر قند خون: به نقطه عطفی رسید

به گفته گورمن، اپل اخیراً توانسته پیشرفت چشمگیری در توسعه داشته باشد. بر این اساس، فناوری قرار گرفته است اکنون در مرحله اثبات مفهوم است. معنی: اساساً امکان پذیر است، اما این فناوری باید بیشتر کاهش یابد تا در ساعت اپل جا شود. در حال حاضر، دستگاه احتمالاً به اندازه یک آیفون است و می توان آن را به بازوی کاربر متصل کرد. این یک قدم بزرگ رو به جلو است، زیرا قبلاً این فناوری فضای بسیار بیشتری را اشغال می کرد و باید روی میز قرار می گرفت.

خانواده ساعت‌های هوشمند فعلی اپل می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند، اما هنوز سطح قند خون را اندازه‌گیری نمی‌کنند:

اپل 10 سال است که این فناوری پایه را روی انسان آزمایش می کند. این شرکت در حال حاضر در حال انجام مذاکرات اولیه در مورد تایید دولتی این فناوری است. Ergo: اپل در مورد این فناوری بسیار مطمئن است مناسب برای تولید سری در آینده قابل پیش بینی بستن. اما ممکن است کمی طول بکشد. به هر حال، سال‌ها گزارش‌های متناظری وجود دارد، اما هنوز این فناوری را در اپل واچ ندیده‌ایم. Ergo: بهتر است امسال انتظار اپل واچ 9 را نداشته باشیم.