زلدا Tears of the Kingdom: Hands & Phantom Ganon را شکست دهید

هنگامی که در نهایت دستان میاسما را شکست دادید، متوجه خواهید شد که این تنها مرحله اول فانتوم گانون است که پس از آن ظاهر می شود. مانند دیگر دشمنان بزرگ، فانتوم گانون یک مینی باس است. بنابراین، دست های میاسما به طور تصادفی در دنیای بازی ظاهر نمی شوند، اما در مکان های خاصی یافت می شود.

فانتوم گانون می تواند در سه نوع عرضه شود. او یا شمشیر به دست می گیرد، شمشیر دو دست یا نیزه. اگر خیلی از او دور شوید، او نیز کمان خود را بیرون می کشد و شما را ساقط می کند. بهترین راه برای ملاقات با فانتوم گانون در یک دوئل کلاسیک است. او فقط چند حمله در هر سلاح دارد که بعد از کمی تمرین می توانید به راحتی از آنها طفره بروید. پس از چند شمارنده کامل، مینی باس کار تمام است.

پس از مشاهده حملات، نباید برای طفره رفتن از فانتوم گانون کار سختی داشته باشید.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
پس از مشاهده حملات، نباید برای طفره رفتن از فانتوم گانون کار سختی داشته باشید. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

زبان ها:انگلیسی آلمانی

همانطور که قبلاً ذکر شد، بازده چندان عالی نیست. سلاح‌های فانتوم گانون در عین قدرتمند بودن، دارای اثر میاسما هستند که زندگی شما را در نبرد خالی می‌کند. حداقل در مورد کمان شاه شیطان اینطور نیست. کمان در ابتدا خوب نیست، اما بعداً می تواند به یک سلاح قدرتمند تبدیل شود. زیرا قدرت حمله به تعداد زندگی شما بستگی دارد (+2 حمله در هر قلب).



منبع

روش دوم با هدف جلوگیری از بازگشت دست های شکست خورده است. شما باید یک دست را درست قبل از مرگ منجمد کنید (ژله اسلایم سفید، میوه یخی یا یاقوت کبود) و سپس آخرین نقاط عمر را در حالت یخ زده کم کنید. این تضمین می کند که دست دیگر بازپخش نمی شود. در مقایسه با فلش های بمب، روش بسیار طولانی تر و دشوارتر است.

اگر دستی را در حالت یخ زده شکست دهید، باز نمی گردد.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
اگر دستی را در حالت یخ زده شکست دهید، باز نمی گردد. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

مبارزه با فانتوم گانون

می توانید سعی کنید به سرعت تمام عقربه های Miasma را به موقع خاموش کنید. بهترین راه برای انجام این کار با فلش های بمب است. انفجار بمب ها تضمین می کند که بسیاری از دست ها یا حتی همه آنها ضربه می خورند. با یک کمان قوی و چند تیر بمب، عقربه های میاسما دیگر چالشی نیستند. با این حال، گل های تندر که برای تیرهای بمب نیاز دارید، یک کالای ارزشمند هستند. بنابراین قابل درک است اگر همیشه نمی خواهید گل های تندر خود را هدر دهید. با این حال، اگر کمانی دارید که چندین تیر را به طور همزمان پرتاب می کند، مانند کمان Leuner، واقعاً فقط به تعداد کمی از آنها نیاز دارید.

فلش های بمب، نبرد با دست های میاسما را به یک نسیم تبدیل می کند.  (منبع تصویر: Screenshot GIGA)
فلش های بمب، نبرد با دست های میاسما را به یک نسیم تبدیل می کند. (منبع تصویر: Screenshot GIGA)

استراتژی یخ

در ابتدای ماجراجویی خود ممکن است بخواهید از دستان Miasma اجتناب کنید زیرا غارت بسیار زیاد است. حداکثر وقتی می خواهید شمشیر استاد را بگیرید، باید با دستان خود روبرو شوید. دست ها بسیار سریع هستند و می توانند شما را بگیرند. سپس باید خود را آزاد کنید با تکان دادن چوب، که در کل یک ماجرای بسیار آزاردهنده است.

اما مشکل بزرگ دست‌های میاسما چیز دیگری است: اگر چند دست را بزنید اما خیلی منتظر بمانید، عقربه‌ها دوباره باز می‌شوند. پس چه کاری می توانید انجام دهید؟ گزینه هایی وجود دارد:

استراتژی بمب

رهایی:05/12/2023

بستر، زمینه:سوئیچ نینتندو

نکاتی برای مبارزه با دست های میاسما

وقتی دنیای بازی Zelda: Tears of the Kingdom را کاوش می کنید، دیر یا زود با دست های مزاحم میاسما شگفت زده خواهید شد. این دشمنان بسیار سرسخت هستند و در نگاه اول شکست دادن آنها بسیار دشوار است. انگار این کافی نبود، مرحله دوم وجود دارد. در این راهنما، ما توضیح می دهیم که چگونه می توانید آن را با دستان خود بردارید.