ریپ آف باید تمام شود

حامیان مصرف‌کننده هشداری را علیه Vodafone انجام دادند – با موفقیت (منبع: Verbraucherzentrale Hamburg). بنابراین وودافون مجاز به تایید انعقاد قرارداد برای محصول “Vodafone CableMax 1000” بدون سفارش مربوطه به مصرف کنندگان نیست.

به گفته رهبرگ، حامی مصرف‌کننده، وودافون سعی کرد تا قبل از پایان قرارداد فعلی، یک مورد جدید را بر روی شخص مورد نظر اعمال کند و بنابراین به جمع آوری ادامه دهید از سال گذشته، قراردادها باید به طور خودکار به صورت ماهانه پس از پایان دوره اصلی فسخ شوند.

به همین دلیل است که باید قراردادهای تلفن همراه را به طور منظم لغو کنید:

«ما مرتباً از کسانی که آسیب دیده اند شکایت می کنیم که برای مراقبت از خود وقت و اعصاب می گذارند دفاع در برابر فاکتورهایی که مبنای قراردادی برای آنها وجود ندارد”جولیا رهبرگ از مرکز مصرف کنندگان هامبورگ توضیح می دهد. در چندین مورد، و همچنین در مورد فعلی، همه چیز متفاوت به نظر می رسید: 960 یورو برای قرارداد دو ساله یکی از مشتریان وودافون قرار بود پول بپردازد، اگرچه به گفته او، هیچ تماسی با وودافون برای قرارداد جدید وجود نداشت.

“اگر چیزی سفارش ندهید، مجبور نیستید چیزی بپردازید”رهبرگ ادامه می دهد. مشتری در مورد فعلی قبلاً یک قرارداد فعلی با Vodafone داشته است، اما قرارداد جدیدی به او داده شد که هزینه ماهانه کامل آن کسر می شد. او قبلاً هیچ تماس تلفنی یا کتبی با Vodafone در مورد این قرارداد نداشت. علاوه بر این، مشتری با تأیید سفارش فرضی که از طریق ایمیل دریافت کرده بود، مخالفت کرد.

Vodafone rip off: حمایت از مصرف کننده مظنون به کلاهبرداری ارائه دهنده

مشتریان Vodafone اغلب به غم و اندوه عادت دارند. این همچنین در پرونده فعلی نشان داده شده است که در آن مرکز مشاوره مصرف کننده هامبورگ در حال اقدام علیه ارائه دهنده از دوسلدورف است. Vodafone دیگر نباید برای مشتریان صورتحساب یا حتی تایید قراردادها را صادر کند که عملاً و به طور آشکار تکمیل نشده اند.

Vodafone و فروشگاه های شریک آن قبلا چندین بار به دلیل قراردادهای فاسد مورد انتقاد قرار گرفته بودند. این در واقع باید پایان آن در حال حاضر باشد. زیرا حتی اگر ارائه دهنده موارد آینده را نادیده بگیرد، امید به سود مالی از آنها باید از بین برود.



منبع

وودافون هر از گاهی کارها را برای مشتریان خود دشوار می کند – و همچنین برای برخی که واقعاً نیستند یا نمی خواهند. بنابراین حمایت از مصرف کننده ارائه دهنده را هدف قرار داده است. Vodafone دیگر نباید به سادگی آنچه را که می خواهید با قراردادهای خود انجام دهد.

وودافون

حمایت از مصرف کننده: Vodafone باید به قراردادها همانطور که هستند پایبند باشد