رویای بسیاری از طرفداران مارول به حقیقت پیوست

به غیر از فیلم‌های مرد عنکبوتی و «هالک شگفت‌انگیز» که حقوق بازاریابی آن‌ها به ترتیب متعلق به سونی و یونیورسال است، طرفداران مارول آنچه را که به دنبال آن هستند در +Disney پیدا می‌کنند – همه فیلم‌ها و سریال‌ها در صورت تقاضا در دسترس هستند. واقعا همه؟ خب متأسفانه «Marvel One-Shots» برای مدتی فراموش شد – فیلم‌های کوتاهی که قبلاً فقط در بلوری‌های فیلم‌ها یافت می‌شدند.

Marvel One-Shots در +Disney موجود است

نکته: اگر «شانگ چی و افسانه ده حلقه» را از سال گذشته در دیزنی + ندیده‌اید، حتماً «مرد آهنی 3» و آخرین اما مهم‌تر از آن فیلم تک‌شات مارول «The Mandarin» را تماشا کنید. منجر به قلب فیلم کوتاه اخیر پلی است بین دو فیلم مارول. Ergo: یک باید مطلق. به خصوص وقتی از خود می پرسید: سر بن کینگزلی در آنجا چه می کرد؟



منبع

به همان اندازه جالب، سه فیلم کوتاه تایکا وایتیتی، که قبلاً در یوتیوب موجود بودند، اکنون توسط دیزنی به عنوان “Marvel One-Shots” طبقه بندی می شوند. با این حال، آنها واقعاً متعارف در نظر گرفته نمی شوند، بلکه باید به عنوان یک تبلیغ خنده دار درک شوند. فیلم ها و طبقه بندی زمانی آنها در MCU در نمای کلی:

در نهایت هر چند طرفداران مارول آرزوی بزرگ خود را برآورده می کنند و می توانند همه فیلم‌های کوتاه را بدون پرداخت هزینه اضافی در دیزنی+ پخش کنید. اشتراک معمولی کافی است. نکته مهم: برای اولین بار، “Marvel One-Shots” نیز هماهنگ شده استبنابراین به زبان آلمانی موجود است. به استثنای یک استثنا، «ماندرین» همچنان به خواندن زیرنویس نیاز دارد.

تریلر رسمی استودیو مارول شانگ چی و افسانه ده حلقه

توصیه ما: چیزی که حتماً باید از قبل ببینید

اگر می خواهید «شانگ چی و افسانه ده حلقه» را به طور کامل درک کنید، باید از قبل فیلم کوتاه «ماندرین» را تماشا کرده باشید:

تقریباً تمام فیلم‌ها و سریال‌های MCU (جهان سینمایی مارول) را می‌توانید در دیزنی پلاس پیدا کنید. اما تقریباً به این دلیل که «One-Shots مارول» تاکنون گم شده است. اگر هنوز توجه نکرده‌اید: چند ماه است که در پلتفرم استریم در دسترس است – رایگان، بدون هزینه اضافی علاوه بر قیمت اشتراک.