رونق SUV قبل از پایان؟ این مدل ستاره بزرگ جدید خواهد بود

سال‌هاست که بازار خودرو عملا فقط یک جهت را می‌شناسد: باید بزرگ‌تر و بزرگ‌تر شود. این در مورد خودروهای الکتریکی و همچنین برای موتورهای احتراقی صدق می کند – به عبارت دیگر: SUV ها خودروی ساعت هستند. اما کارشناسان در حال حاضر پایان راه را در راه است.

رونق SUV تمام شد؟ کارشناسان پایان را پیش بینی می کنند

هرچه انرژی کمتری مصرف شود، رانندگی پایدارتر است. در این رشته هیچ بدنه دیگری نمی تواند سدان را به این سرعت شکست دهد. مرسدس و هیوندای در اینجا مثال های قانع کننده ای ارائه می دهند.

رونق SUV هنوز شکست ناپذیر است

SUV همچنین یک فرم محبوب در بین تولید کنندگان بین المللی است:

Kurt Beyer از دانشگاه Pforzheim و طراح ارشد سابق Opel می گوید: «دنیای خودرو در حال تغییر است. روزهای SUV ها رو به پایان است.» مشتریان جوان دیگر بزرگ ترین خودروهای ممکن را نمی خواهند. علاوه بر این: “ابعاد خارجی خودروها باید دوباره کوچک شود، این تنها راه حل مشکل فضای خیابان ها است” (منبع: اشپیگل).

اما هیوندای در حال حاضر پادشاه بهره وری خود را در جاده ها دارد، Ioniq 6. استرومر به حامل فناوری مرسدس نزدیک می شود. از دیدگاه هیوندای، علاقه نیز در حال تغییر است مدل های اخلاقی – و او دارد بازی می کند کارایی حرف اول را می زند.

در هیوندای و مرسدس بنز، ظاهراً تمرکز در جهت جدیدی است: “کارایی ارز جدید است” مارکوس شافر، رئیس توسعه مرسدس می گوید. با EQXX، شرکت مستقر در اشتوتگارت در حال حاضر به کمترین مقاومت هوا در صنعت دست یافته است.

بنابراین هنوز مدتی طول می کشد تا روند رونق SUV معکوس شود. سازندگان خودرو نیز جایگزین های ساده ای را ارائه می دهند. اما بسیاری از برندها حتی بزرگترین SUV های خود را هنوز عرضه نکرده اند. با طول عمر متوسط ​​بسیاری از مدل های خودرو، این کار خواهد شد با پایان یافتن رونق SUV در این دهه، احتمالاً چیزی بیشتر نیست.



منبع

باید اذعان کرد که هنوز فاصله زیادی تا بازار وجود دارد SUV ها می خواهید لیموزین های بیشتری را ببینید یا در مقیاس بزرگ به دلیل مزیت کارایی آنها بازگردانید. برعکس است هیچ دسته خودرویی به اندازه خودروهای شاسی بلند محبوب نیست. در سراسر جهان و همچنین در آلمان، سهم “خودروهای تجاری اسپرت” در ثبت نام های جدید تقریباً وجود دارد 41 درصدبه گزارش آینه