روال ها را ایجاد کنید – اینطوری کار می کند

زبان ها:انگلیسی آلمانی

سپس فرمان صوتی مشخص شده در نقطه را بگویید یا منتظر شرایط مشخص شده باشید تا الکسا اقدامات خلاصه شده را به صورت یکپارچه انجام دهد. تا 200 روال مختلف را می توان با یک حساب تنظیم کرد.

روال هایی برای الکسا ایجاد کنید

با بلندگوی آمازون اکو می توانید عملکردهای مختلف خانه هوشمند را انجام دهید. روتین ها را می توان طوری تنظیم کرد که الکسا مجبور نباشد برای چندین دستور متوالی به صورت جداگانه آدرس دهی شود. این اجازه می دهد تا چندین عملکرد را با یک فرمان صوتی انجام دهید.

با استفاده از این تابع می توانید از سیستم الکسا به عنوان تایمر نیز استفاده کنید. سوکت ها و لامپ های الکسا را ​​می توان در زمان های ثابت روشن و خاموش کرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اقداماتی که قبلا ایجاد شده اند را می توان متعاقباً از طریق منوی روال در برنامه ویرایش یا گسترش داد. همچنین می توانید اکشن هایی را که از این طریق ایجاد شده اند حذف کنید. اگر می‌خواهید از طریق تاریخچه دستورات یا دستورات فردی از روتین بازی کنید، می‌توانید این کار را از طریق انجام دهید سه مورد در منو انجام دادن.

چگونه روال های خود را در الکسا تنظیم کنید:

  1. شروع می کند اپلیکیشن الکسا در گوشی هوشمند در حال حاضر نمی توانید هیچ دستوری را از طریق مرورگر رایانه شخصی یا مک با هم ترکیب کنید.
  2. انتخاب سه میلهبرای باز کردن منوی “بیشتر”.
  3. کنترل می کند “کارهای روزمره“در.
  4. در نمای کلی روی “+برای ایجاد یک روال جدید.
  5. در بالا بخش “هنگامی که موارد زیر رخ می دهد“. در اینجا یا یک فرمان صوتی مانند «الکسا، صبح بخیر!» را وارد می‌کنید یا شروع روال را به یک وضعیت، به عنوان مثال، یک زمان ثابت از روز مرتبط می‌کنید.
  6. در زیر اکنون می توانید “افزودن اقدامات“. در اینجا انتخاب کنید که آیا الکسا باید چیز خاصی را به شما بگوید، اخبار را از منبع مشخصی بخواند یا آب و هوا یا ترافیک را اعلام کند. شما همچنین می توانید از خود استفاده کنید دستگاه های خانه هوشمند را در روال ها ادغام کنید و همچنین چراغ را روشن کنید.
  7. در بالا “ايجاد كردنروال کامل شد.

اگر چندین دستگاه اکو در خانه دارید، می‌توانید تعیین کنید که آیا فقط یک اسپیکر خاص روال را انجام می دهد. در تنظیمات استاندارد، بلندگوی آدرس دهی شده به ترتیب فعال می شود.

روال ها را می توان به راحتی مستقیماً در برنامه الکسا تنظیم کرد. در آنجا می توانید توابع مختلف و دستور مربوطه را انتخاب کنید.

ایجاد روال: عملکردهای متعدد با یک دستور الکسا

رهایی:2015/06/23

مهارت ها در حال حاضر در روال کار نمی کنند. بنابراین نمی‌توانید، برای مثال، چراغ را روشن کنید و پیام‌ها را قبل از تکمیل روال تولید کرایه بخوانید. برای ترکیب عملکردهای خانه هوشمند در روال‌ها، باید قبلاً از طریق الکسا راه‌اندازی شده باشند.

با روتین‌ها، چهار عملکرد اصلی مختلف الکسا را ​​می‌توان در یک دستور ترکیب کرد. این شامل:

منوی روتین الکسا
منبع تصویر: GIGA

نکات بیشتر الکسا: