رمز عبور خود را فراموش کرده اید – چه باید کرد؟

“در صورت گم کردن یا فراموش کردن رمز عبور، هیچ راهی برای بازیابی اطلاعات خود یا خاموش کردن گزینه “بازیابی پشتیبان” وجود ندارد.”

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع در مورد موضوع: بازیابی آیفون از پشتیبان – دستورالعمل

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

پشتیبان آیفون رمز عبور را فراموش کرده اید – آیا می توانید رمز عبور را بازیابی کنید؟

البته می‌توانید داده‌های خود را در iCloud به‌عنوان یک مسیر انحرافی ذخیره کنید و سپس آن‌ها را به دستگاه دیگری انتقال دهید، برای مثال، بدون نیاز به استفاده از رمز عبور. با این حال، برای این کار، دستگاه دارای پشتیبان محافظت شده با رمز عبور همچنان باید در دسترس باشد.

اگر چندین دستگاه اپل در Mac مدیریت می شوند، نمی توان نسخه پشتیبان مناسب را در اینجا اختصاص داد. بنابراین iTunes را باز کرده و آیفون را به کامپیوتر متصل کنید. در اطلاعات دستگاه، می‌توانید «UDID»، یعنی شناسه دستگاه را نیز بخوانید. با کمک UDID می‌توانید نسخه‌های پشتیبان موجود در بالا را به درستی اختصاص دهید. انحراف از طریق “Keychain” فقط برای دستگاه های دارای MacOS در دسترس است. کاربران ویندوز نمی توانند رمز بک آپ آیفون را به این روش بخوانند.

منبع تصویر: GIGA

پشتیبان‌گیری آیفون: رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید – به این صورت به داده‌ها می‌رسید

اگر می‌خواهید از داده‌های خود که توسط آیفون نسخه پشتیبان تهیه شده است محافظت کنید، می‌توانید نسخه پشتیبان را با یک رمز عبور ارائه کنید. نسخه پشتیبان بدون رمز عبور قابل بازیابی نیست. اگر رمز عبور پشتیبان را فراموش کردید چه باید کرد؟ آیا این رمزگذاری قابل لغو است؟

آیفون 6

از نظر تئوری می توان با امتحان کردن رمزهای عبور آنها را پیدا کرد. با این حال، هر چه رمز عبور طولانی تر باشد، شکستن رمز عبور بیشتر طول می کشد. حتی با یک رمز عبور معمولی، لازم نیست چند ساعت، بلکه ماه ها یا سال ها منتظر بمانید تا رمز عبور با استفاده از روش «فور بی رحم» حل شود. بنابراین دور زدن آن با نرم افزارهای اضافی یک راه عملی نیست.

منبع تصویر: GIGA

نسخه پشتیبان آیفون را در مک بخوانید

تعدادی ابزار آنلاین (برخی از آنها مشمول هزینه هستند) وجود دارد که قول می دهند رمز عبور پشتیبان را بشکنند. با این حال، بیشتر این ابزارها فقط وعده‌های توخالی را ارائه می‌دهند یا حتی تله‌هایی هستند که به طور تصادفی به اشتراک پولی دسترسی پیدا می‌کنید یا سیستم خود را ویروسی می‌کنید.

حداقل در مک می توانید رمز عبور پشتیبان آیفون را بخوانید.

  1. کنترل های زیر “برنامه ها” “خدمات رفاهی“در.
  2. در اینجا شما “مدیریت زنجیره کلید“.
  3. یک فیلد جستجو در بالا سمت راست وجود دارد که می‌توانید از آن برای جستجوی «آیفون پشتیبان‌گیری» استفاده کنید.
  4. گزینه ” را انتخاب کنیدنمایش رمز عبور“. این ورودی باید با رمز کاربری شما تایید شود.
  5. اکنون می توانید رمز عبور بک آپ آیفون را مشاهده کنید.

البته هیچ پیش بینی ای برای دور زدن رمز پشتیبان وجود ندارد، در غیر این صورت مکانیسم حفاظتی بی اثر خواهد بود. خود اپل اطلاعات را در قسمت پشتیبانی ارائه می دهد:

با این حال، هنوز دسترسی به آن کاملاً ناامیدکننده نیست. بنابراین هنوز این امید وجود دارد که نسخه پشتیبان به طور کامل از بین نرود.